اخبار

احتمال عرضه میت ۱۰ پرو با قلم اختصاصی هوشمند Spen

همانطور که در موبایلستان نیز به آن پرداختیم، سه سری میت ۱۰  به نام های میت ۱۰ ، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ لایت در تاریخ ۲۴ مهرماه توسط هواوی رونمایی می شود. در این بین اعلام شده که میت ۱۰ پرو از قلم هوشمند اختصاصی Spen استفاده خواهد کرد.
ایوان بلس که معمولا پیش از معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند اطلاعاتی از آن‌ها فاش می‏‌کند، به‌تازگی تصویری از میت ۱۰ پرو منتشر کرده است. با اینکه تصویر جدید با تصاویر قبلی تفاوت ندارد، باید گفت که در پس‌زمینه آن یک قلم‌‌ هوشمند دیده می‌شود.
اسمارت‌پن (Smartpen) یک قلم بلوتوث است که برای نوشتن روی سطوح واقعی مانند کاغذ کاربرد دارد. این قلم اجازه می‌دهد روی یک برگه واقعی یادداشت کنید و سپس نسخه دیجیتال یادداشت‌هایتان به گوشی‌ هوشمند شما فرستاده خواهد شد. اسمارت‌پن، یک قلم لمسی (استایلوس) نیست و به همین جهت نمی‌توانید از آن روی نمایشگرهای لمسی مانند صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند استفاده کنید. با این توصیف، قلم‌ هوشمند میت ۱۰ پرو کاربردی مانند قلم Spen که در سری گلکسی نوت سامسونگ از آن استفاده شده است، نخواهد داشت.
به نظر می رسد که هواوی در این زمینه با شرکت مولسکین برای طراحی و توسعه و شخصی سازی قلم هوشمند خود قراردادی عقد کرده باشد البته این مساله هنوز در حد شایعه است و به واقعیت تا اندکی فاصله دارد.
میت ۱۰ پرو به عنوان نسخه قدرتمند پرچم‌دار جدید هواوی به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی +Full HD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. میت ۱۰ پرو با نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۱۸:۹ عرضه خواهد شد و همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریک خواهند بود.
نکته دیگر این است که میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو هر دو احتمالا از تصویر ۱۸ به ۹ استفاده نخواهند کرد و تنها درصد پوشانندگی صفحه ان ها از بده اصلی بالا است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا