اخبار

احتمال عرضه همزمان آیفون ۷ و آیپد مینی ۵

با نزدیک شدن به شهریور ماه و زمان عرضه گوشی آیفون ۷ گفته می‌شود تبلت آیپدمینی ۵ اپل هم همزمان با همین محصول در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.
به گزارش ایتنا از فارس، ایوان بلاس که تا به حال عامل افشای اطلاعات مهم فراوانی در مورد شرکت اپل بوده این‌بار مدعی شده که در شهریور ماه آیفون ۷، آیپدمینی ۵ و ساعت هوشمند تازه اپل موسوم به اپل واچ ۲ همزمان با یکدیگر عرضه می‌شوند.

وی افزوده که پیش فروش آیپد جدید در نهم سپتامبر و پس از برگزاری مراسم رسمی معرفی آن انجام می‌شود. شاسی آلومینیومی و طراحی باریک‌تر و ظریف‌تر از جمله ویژگی‌های آیپد مینی ۵ خواهد بود. ظاهرا این آیپد قوی‌تر و سبک‌تر هم خواهد بود.

برخی سایت‌های خبری اعلام کرده‌اند که ضخامت این آیپد تنها ۵ میلیمتر است، زیرا در این تبلت دیگر از جک‌های هدفون ۳.۵ میلی متری استفاده نخواهد شد. نمایشگر سه‌بعدی حساس به فشار و مشابه با آیفون ۶ اس از نوع ۷.۹ اینچی و مجهز به پردازنده A9، دقت بیشتر و پردازنده گرافیکی قدرتمندتر از جمله دیگر امکانات آیپدمینی ۵ است.

دوربین‌های پشتی و جلویی این تبلت از نوع ۸ و ۱.۲ مگاپیکسلی هستند که مشابه با آیپدمینی ۴ است. باتری این محصول هم ۵۱۲۴ میلی آمپری است که برای یک تبلت چندان مناسب نیست. iPad Mini 5 مجهز به سیستم‌عامل iOS10 بوده و با حافظه‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا