اخبار

احتمال معرفی زودهنگام و پیش از موعد گلکسی اس ۸

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع وابسته به سامسونگ، این شرکت کره‌ای احتمالاً گلکسی اس ۸ را زودتر از موعد مقرر معرفی خواهد کرد.
اگرچه از گلکسی نوت ۷ می‌توان به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند ساخت سامسونگ یاد کرد، با این حال مشکلات به وجود آمده در زمینه انفجار باتری‌ این محصول حوادث مختلفی را طی چند هفته اخیر به بار آورد، تا جایی که شرکت کره ای به صورت عمومی فراخوان تعویض نوت ۷ های فروخته شده را اعلام کرد و این موضوع به طور محسوسی از ارزش خرید این محصول کاسته است.
کارشناسان برآورد کرده‌اند که این مشکل گلکسی نوت ۷، برای شرکت سازنده دست کم ۱ میلیارد دلار ضرر دهی به همراه داشته باشد و این در حالی است که جدا از ضرر مادی، وجه ای که سامسونگ طی سال‌های اخیر با عرضه گوشی‌های باکیفیت از خود به نمایش گذاشته بود هم خدشه‌دار شده است.
در هر حال بر اساس آنچه منابع وابسته به سامسونگ گزارش داده‌اند، این شرکت کره‌ای در جهت بازیابی اعتبار از دست رفته خود پیرامون مشکلات گلکسی نوت ۷، در نظر دارد هشتمین عضو سری کهکشانی‌ها را زودتر از آنچه پیش‌تر برنامه‌ریزی شده بود به بازار عرضه نماید.
بر این اساس شنیده می‌شود که سامسونگ در حال حاضر کار توسعه دو نسخه از گلکسی اس ۸ را با کدهای داخلی SM-G950 و SM-G955 آغاز کرده که طی منوال چند سال اخیر، یکی از آن‌ها به نمایشگر تحت و دیگری به پنل لبه خمیده تجهیز شده است. البته در سوی دیگر برخی معتقدند که SM-G940 مربوط به نسخه صفحه تخت گلکسی اس ۸ با رمز Dream نیست، زیرا مردم کره جنوبی و چین عدد ۴ را خوش یمن نمی‌دانند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا