اخبار

احتمال معرفی Devil May Cry 5 در E3 امسال!

Devil May Cry بازها مدتی است بی صبرانه انتظار معرفی قسمت جدیدی از این سری محبوب را دارند. حال به تازگی اطلاعاتی فاش شده است که نشان می دهد Devil May Cry 5 حقیقت دارد و در حال حاضر در فرایند ساخت به سر می برد. اما اگر خاطرتان باشد، این اولین باری نیست که خبری از این بازی به گوش می رسد.
حدود سه ماه پیش، دیده شدن روبن لانگدون و جانی بوش، در حالی که برای ساخت موشن کپچرهای یک بازی ناشناس لباس پوشیده بودند، همه را به این شک انداخت که احتمالا این بازی ناشناس، قسمت جدید سری Devil May Cry خواهد بود، که به شکل مخفیانه ای در دست ساخت است. چراکه آخرین باری که این دو نفر، با هم، به این شکل دیده شده بودند، به زمان Devil May Cry 4 بازمی گردد. اما حالا به تازگی این احتمالات با فاش شدن خبری از یک منبع مطمئن قوت گرفته است.
صدا پیشه ی دیگری به نام Nils Hognestad بازی Devil May Cry 5 را در رزومه کاری خود آورده است. وی همچنین در توضیح این مطلب نوشته است که در این عنوان نقشی اصلی بازی کرده است. نیل هوگنستاد، بازیگری هلندی است که پیش از این در سریال هایی چون Once Upon a Time و Backpackers ایفای نقش کرده است.
وی در بازی های ویدیویی تجربه کاری برجسته ای ندارد اما در رزومه کاری خود به ایفای نقش اصلی در بازی Devil May Cry 5 اشاره کرده بود، که بعد از آنکه طرفداران بازی سوالات بسیاری در رابطه با احتمال معرفی DMC 5 در مراسم E3 پرسیدند، این عنوان را از رزومه خود پاک کرد و به این ترتیب، این احتمال می رود که کمپانی Capcom خود را برای معرفی این بازی در E3 امسال آماده کرده است.
 

devil may cry 5
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا