اخبارلوازم خانگی

اخباری تازه درمورد تلویزیون اینترنتی یوتیوب !

سرویس های پخش آنلاین تلویزیون آنقدر پرسود هستند که جای تعجب ندارد هر روز رقیبی تازه در این حوزه قد علم کند. براساس تازه ترین گزارش ها، گفته می شود که یوتیوب مدتی است که سرگرم توسعه سرویس پخش آنلاین تلویزیون است و اکنون اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شده است.
بر همین اساس، شنیده شده که یوتیوب قصد دارد سرویس تلویزیون اینترنتی خود را سال آینده با همکاری رسانه هایی همچون CBS، ABC و ESPN آغاز کند.
سرویس های پخش آنلاین تلویزیون مانند سونی پلی استیشن Vue و Dish Sling TV به کاربران خود این امکان را می دهند تا به کانال هایی دسترسی پیدا کنند که تا پیش از این برای استفاده از آنها باید اشتراک کابلی خریداری می شد. این خدمات آنلاین نیازی به عقد قراردادهای بلندمدت ندارند و کاربران هزینه خدمات را به طور ماهیانه پرداخت می کنند. همچنین، امکان استفاده از این خدمات روی تمام دستگاه هایی که امکان اتصال به اینترنت و پخش مالتی مدیا را داشته باشند فراهم است و به همین دلیل است که روز به روز به محبوبیت آنها افزوده می شود.
براساس گزارشی که وب سایت The Information منتشر کرده، یوتیوب هم اکنون در حال نهایی سازی قراردادهای خود با تولیدکنندگان محتوا است و قصد دارد کانال های این شرکت ها را در سرویس تازه خود به مشترکین ارائه کند. در عین حال که گفته می شود این قرارداد هنوز رسمی نشده، ولی اسامی رسانه هایی همچون CBS، ABC و ESPN در این میان بیش از هر رسانه دیگری به گوش می رسد.
همچنین، گفته می شود که یوتیوب احتمالا از شبکه های کوچکتر مانند HGTV صرف نظر می کند و کانال های مشابهی در یوتیوب را جایگزین آنها می کند. براساس گزارش های قبلی، یوتیوب قصد داشت نام این سرویس تازه خود را Unplugged بگذارد و انتظار می رود هزینه اشتراک ماهانه آن کمتر از ۳۵ دلار باشد.
یوتیوب هنوز به طور رسمی واکنشی به این خبرها نشان نداده، اما براساس این گزارش، طی شش تا نه ماه آینده با تلویزیون اینترنتی یوتیوب آشنا خواهیم شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا