اخبار

ارائه یک بسته ویژه اینترنت توسط همراه اول

همراه اول با هدف بهبود تجربه مشترکین اقدامات ویژه‌ ای در بسته‌ های اینترنتی خود انجام داده است.

 

mci-notrino

 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با توجه به توسعه پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه این اپراتور، از این پس بدون تغییر در قیمت بسته‌های آلفا+ محدودیت سرعت Mbps8 حذف می‌شود و مشترکان با خرید این بسته‌ ها می‌توانند از سرعت بدون مرز بهره ببرند.
بر این اساس، از این پس محدودیت سرعت بسته‌های آلفا+ به طور کلی برداشته شده و مشترکین می‌توانند از نهایت سرعت ممکن در شبکه ۳G و ۴G بدون هیچ محدودیتی بهره ببرند. در همین راستا و با هدف ارتقای تجربه مشترکین، بسته‌ آلفا ماهانه به انتخاب مشترک با یک بسته ماهانه با سرعت بدون مرز جایگزین می‌شود.
از سوی دیگر، مشترکینی که هم اکنون بسته آلفا ماهانه دارند، قبل از اتمام زمان یا حجم بسته، پیامی برای انتخاب  بسته جایگزین دریافت می‌کنند که می‌توانند با پاسخ به آن، بسته مطلوب خود را انتخاب و رزرو کنند. بسته پیش‌فرض جایگزین این بسته، بسته آلفا+ دو گیگابایتی (۱ گیگ روزانه + ۱ گیگ شبانه)  با همان قیمت اما با سرعت بدون مرز است. همچنین مشترکینی که به حجم بیشتری نیاز دارند می‌توانند با ارسال کد بسته مورد نظر، بسته دلخواه خود را انتخاب کنند تا بسته مذکور رزرو و بعد از اتمام بسته فعلی، برایشان فعال شود.
به موازات این تغییرات، این اپراتور اقدام به عرضه یک بسته جدید با عنوان «بسته چهار گیگابایتی (۲ گیگ روزانه + ۲ گیگ شبانه) ویژه با شرایط»  کرده است که دارای تخفیف ویژه برای مشترکین وفادار است.
این بسته آلفاپلاس  دارای ارزش واقعی ۱۵ هزار تومان است که برای مدت محدود با قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا