اخبار

از این پس برای برقراری تماس با اسکایپ به حساب کاربری احتیاج ندارید

مایکروسافت اخیرا قابلیتی به اسکایپ اضافه کرده که شاید خیلی ها منتظرش بودند: یک حالت مهمان تحت وب که به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن دسکتاپ و یا ثبت حساب کاربری از قابلیت های ارتباطی این اپلیکیشن استفاده کنید.
برای شروع مکالمه در این حالت، فقط کافیست به وبسایت skype.com مراجعه کرده و روی گزینه Start a conversation کلیک کنید. با این کار لینکی قابل اشتراک گذاری نمایان می شود که از آن می توانید برای برقراری تماس های صوتی و ویدئویی، چت های گروهی و تبادل فایل میان افراد بهره بگیرید.
مخاطب شما با کلیک روی لینکی که برایش ارسال کرده اید، وارد فضایی کاملا مشابه اپلیکیشن اسکایپ می شود که تمام گزینه های ضروری در آن قرار گرفته اند. همچنین محتوای مکالمات در این حالت نهایتا ۲۴ ساعت روی سرورهای اسکایپ باقی مانده و پس از گذشت این زمان پاک خواهند شد.
 

skype-call-w600

اگر چه باید اضافه شدن چنین قابلیتی را به فال نیک گرفت، اما به نظر می رسد که مایکروسافت خیلی دیر به فکر انجام این کار افتاده، چرا که به جز ایمیل بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسانی که احتمالا برای اشتراک گذاری لینک های اسکایپ به آن ها مراجعه می کنید خودشان از تماس های صوتی و ویدئویی بهره می برند.
در هر صورت اگر استفاده از چنین قابلیتی را مفید می بینید، می توانید همین حالا با مراجعه به وبسایت اسکایپ آن را امتحان کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا