اخبار

از این پس می توانید در نسخه آزمایشی اپ گوگل پلاس ثبت نام کنید

راهکار جدیدی از سوی گوگل برای جذب کاربران به اپ گوگل پلاس ارائه شده که باعث می شود کاربران با ثبت نام در نسخه آزمایشی این برنامه از امکانات جدید استفاده نمایند. همچنین این امکان در این ثبت نام فراهم شده که بتوانند با تیم برنامه نویسی و پشتیبانی این برنامه مکاتبه و صحبت داشته باشند.
البته به نظر می رسد که گوگل در نوبت اول به دنبال جذب کاربران فعال است. نکته‌ی دیگر اینکه افرادی که قصد عضویت در برنامه‌ی آزمایشی گوگل پلاس دارند، باید برای یادگیری در مورد این شبکه‌ی اجتماعی انگیزه داشته باشند و همچنین بازخوردهای خود را از طریق بخش‌ گفتگوی این سرویس اعلام کنند. سومین نکته در مورد عضویت در برنامه‌ی آزمایشی گوگل‌ پلاس این است که این سرویس فقط به دنبال افرادی است که بتوانند بازخوردهای باکیفیت و سطح بالایی در مورد این شبکه‌ی اجتماعی ثبت کنند.
باید در نظر داشته باشیم که گوگل طی این برنامه بیشتر به دنبال شرکت دادن توسعه دهندگان و تستر ها و جمع آوری آن ها است به همین خاطر این امر را ساده سازی کرده است. در خبر منتشرشده توسط گوگل پلاس، هیچ اشاره‌ای به تعداد کاربرانی که می‌توانند در این برنامه‌ی آزمایشی شرکت کنند، نشده است و افرادی که واقعا قصد ثبت‌نام در این برنامه دارند، بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به انجام این کار اقدام کنند.
شما نیز از هم اکنون می توانین با ورود به وبسایت گوگل و قسمت گوگل پلاس فرم عضویت در نسخه بتا این برنامه را پر کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا