اخبار

از موتو X۴ چه انتظاری داشته باشیم

موتو X۴چندی پیش خبرهایی درباره عرضه تلفن همراه هوشمند جدید سری  X کمپانی موتورولا در سال میلادی جاری به گوش رسید. این تلفن همراه هوشمند به‌احتمال بسیار زیاد با نام موتو X۴ عرضه خواهد شد به این ترتیب ماهم در این مقاله برای معرفی این دستگاه از همین نام استفاده می‌کنیم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده درباره این تلفن همراه هوشمند، موتو X۴ دارای صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی خواهد بود که مجهز به فناوری سه‌بعدی نیز هست.  رنگ‌های ارائه شده برای بدنه این دستگاه نیز آبی و سیاه هستند. همچنین ۴ نسخه متفاوت برای بازارهای مختلف این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.

بازارهای اروپا، امریکای شمالی و آمریکای لاتین این دستگاه را با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دریافت خواهند کرد. این در حالی است که کشورهای آسیایی از رم و حافظه داخلی ۴ و ۶۴ گیگابایتی بر روی این تلفن همراه هوشمند جدید برخوردار خواهند شد. تمامی نسخه‌های این دستگاه دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۰ و پردازنده گرافیکی ۵۰۸ آدرنو هستند. به‌علاوه این احتمال وجود دارد که موتورولا حسگر اثرانگشت این دستگاه را در زیر صفحه نمایش قرار دهد.

دوربین در نظر گرفته شده برای این دستگاه دارای لنز دوقلو با حسگر ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی است که در کنار خود فناوری فلش دوقلو را نیز جای داده است. دوربین جلوی در نظر گرفته شده برای موتو X۴ نیز ۱۶ مگاپیکسلی است که می‌تواند در نور کم نیز تصاویر خوبی را ثبت کرده و به فیلم برداری با کیفیت ۴K بپردازد.

باتری ۳۰۰۰ آمپر ساعتی این تلفن همراه هوشمند جدید موتورولا نیز تامین قدرت آن را بر عهده دارد. به‌علاوه فناوری TurboCharging موجود در این دستگاه می‌تواند باتری آن را با سرعتی بسیار زیاد شارژ کند.

البته هنوز درباره تاریخ رسمی عرضه موتو X۴ صحبتی نشده است اما این احتمال وجود دارد که موتورولا این دستگاه را در کنفرانس برلین خود که در تاریخ ۳۱ ماه اوت برگزار می‌شود رونمایی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا