اخبار

استفاده از مراسم جوایز اسکار برای تبلیغ گلکسی اس ۹

تبلیغ سامسونگ در مراسم اسکار

همان طور که می دانید، یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی الایات متحده، برنامه تحویل جایزه اسکار است. فردا شب، بار دیگر این برنامه تلویزیونی پخش خواهد شد و برنده اسکار نیز مشخص خواهد شد. در همین راستا، به نظر می رسد که کمپانی سامسونگ هم از فرصت پیش آمده استفاده کرده و اسکار را فرصتی مناسب برای تبلیغ جدیدترین محصول خود دانسته است.
تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به تازگی و درکنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند. این دو تلفن همراه هوشمند به عنوان برترین های دستگاه های اندرویدی امروز نظر بسیاری از افراد و متخصصان را به خود جلب کردند. با این وجود یکی از انتقادات وارده بر گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس این بود که این دو دستگاه مشابهت بسیار زیادی به سری قبلی خود دارند و سوال بسیاری از کاربران این بود که آیا واقعا ارزش دارد که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس خود را با این نسخه های جدید تعویض کنیم یا خیر.
به همین ترتیب هم به نظر می رسد که سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مخاطبان خود را به خرید این تلفن های همراه هوشمند جدید و البته سود آور برای این کمپانی ترغیب کند. در این میان برنامه اسکار به عنوان یکی از پر ببینده ترین برنامه های تلویزیونی در ایالات متحده و البته جهان می تواند برای شرکت های فناوری به عنوان بهترین موقعیت برای تبلیغ محصولاتشان باشد که البته سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین ترتیب این کمپانی برای تبلیغ دو محصول خود در این برنامه ویدیو جالبی طراحی کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.
در این ویدیو یک دقیقه ای که شعار اصلی آن ” کارهایی را انجام بده که دیگران نمی توانند” است، بیشتر بر روی دوربین جلویی و پشتی این دو تلفن همراه هوشمند تمرکز داشته است و در واقع ویدیو تبلیغی یاد شده را می توان مربوط به قابلیت های دوربین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس دانست که شاید یکی از اصلی ترین وجوه تمایز این دو تلفن های همراه با نسخه های قبلی خود باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا