اخبار

استفاده از موبایل در برخی سینماها ممنوع اعلام شد

سینما یک جایگاهی برای اجماع گروهی از علاقمندان به تماشای فیلم هایی با محتوایی خاص است.اما خیلی از افراد در هنگام پخش فیلم مشغول استفاده از گوشی های خود میشوند با باعث ایجاد حواس پرتی درمیان سایر تماشاگران میشود.حال خبر رسیده که یکی از سینماهای زنجیره ای به مخاطبان خود اجازه استفاده از گوشی های موبایل در هنگام پخش فیلم را نمیدهد که این عمل موجب یک واکنش رسانه ای بزرگ در میان مردم شده است.
 
این روز ها به لطف شبکه های اجتماعی و رسانه های اینترنتی رساندن صدای مردم به گوش جهان و ایجاد کمپین های حمایتی بسیار آسان شده است.پس از ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در سینما،خیلی ها به عدم آزادی در سینماها اعتراض داشتند که این موضوع خیلی زود به مسئله رسانه ای تبدیل شد.
در همین راستا AMC Entertainment به معرفی کمپینی به نام mobile-friendly theatres تقاضا کرد که به جوانان اجازه داده شود که هنگام پخش فیلم از گوشی های خود استفاده کنند.
 
اما مدتی بعد از اعلام اصلی، AMC تغییر موضع داده و در طی نامه ای سرگشاده اعلام کرد که:
ما واضح و رسا صدای مخاطبان خود را شنیدیم و آنها این مفهوم را نمیخواهند.
(به عدم استفاده از موبایل علاقه دارند)

 
آقای مدیر عامل Adam Aron درباره ایده پشت پرده mobile-friendly theatre افزود:
در این عصر رسانه های اجتماعی،ما بلافاصله از شما فیدبک ها رو دریافت میکنیم و دائما به آنها گوش میکنیم.پیام زدن در سالن های تئاتر Amc ممنوع است.نه امروز،نه فردا و نه در آینده قابل پیش بینی ای این اجازه را نخواهیم داد.
ظاهرا مردم به آرامش در هنگام تماشای یک فیلم علاقه دارند و کسب نظر هر دو سوی معامله کاری بسیار دشوار میباشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا