اخبار

استقبال چشم گیر کاربران از پیکسل های گوگل؛ مدل XL تمام شد

گوگل امسال سرمایه گذاری هنگفتی را روی بازاریابی موبایل های تولیدی اش انجام داد و با در نظر داشتن همین مساله انتظار می رفت فروش پیکسل ها برگ تازه ای را به دفتر موفقیت های این شرکت اضافه کند؛ حال آمارهای تازه ای منتشر شده که همگی موید این موضوع هستند.
نسخه محدود «آبی» پیکسل در کمتر زمانی بعد از عرضه تمام شد و علاقمندان به خرید نسخه های ۳۲ گیگابایتی مشکی و نقره ای نیز باید دست کم ۴ تا ۵ هفته برای تحویل شان منتظر بمانند.
در عین حال تمامی نسخه های مدل بزرگ تر این پرچمدار یعنی پیکسل اکس ال کاملا تمام شده و مشخص نیست که دقیقا از چه زمانی علاقمندان می توانند آن را خریداری نمایند.
با این همه، ورایزن، از اپراتورهای مطرح آمریکایی، خبر داده که در حال حاضر کلیه نسخه های پیکسل و پیکسل اکس ال را در اختیار دارد و آنها را نهایتا تا تاریخ ۲۰ اکتبر یعنی دو روز دیگر به دست مشتریانش خواهد رساند.
با در نظر داشتن این نکته که فصل تعطیلات و سال نوی میلادی در راه است و خانواده ها خود را برای خرید و هدیه دادن به دوست و آشنا آماده می کنند، پیش بینی می شود که تقاضا برای این دو اسمارت فون به میزان قابل توجهی زیاد شود و اهالی مانتین ویو از حالا باید تدابیر لازم را برای پاسخگویی به نیاز کاربران خود بیاندیشند.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا