اخبار

اسمارتفون Alcatel Idol 5 گواهینامه FCC دریافت کرد

اسمارتفون Alcatel Idol 5 گواهینامه FCC دریافت کرد
تلفن همراه Alcatel Idol 5 در هفته های اخیر در GFXBench دیده شده بود و اکنون گواهینامه FCC  این محصول به عنوان جواز عرضه در کشور امریکا صادر شده است.
این نسخه که گوتهینامه را دریافت کرده است دارای شماره مدل ۶۰۶۰C می باشد و در کشور امریکا توسط اپراتور Cricket Wireless وارد بازار خواهد شد.
تا به حال در بنچ مارک ها دو نمونه متفاوت از محصول جدید آلکاتل دیده شده است. یکی از این دو مدل دارای چیپست Snapdragon 625 کوالکام و ۳ گیگا بایت رم بوده و نسخه ارزان تر هم از چیپست Helip P10 مدیاتک و ۲ گیگا بایت رم بهره می برد.
از نظر دیگر مشخصات به نظر می آید که دو نسخه Idol 5 یکسان باشند. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی، دوربین ۱۲ مگا پیکسل مجهز به امکان فیلم برداری ۴K در پشت، دوربین ۸ مگا پیکسل در جلو و سیستم عامل Android 7.0 Nougat به صورت اولیه از جمله این مشخصات هستند.
در حا حاضر هنوز اطلاعاتی در مورد زمان در دسترس بودن و قیمت محصول جدید کمپانی آلکاتل در دست نیست اما انتظار می رود که در مناطق مختلف جهان شاهد فروش این دستگاه باشیم.
همچنین قابل ذر است که اسمارت فون های Alcatel توسط کمپانی TCL ساخته می شوند که در ماه های اخیر امتیاز ساخت و عرضه موبایل های جدید کمپانی بلک بری با برند DTEK را نیز از آن خود نموده و محصولات مزبور را تولید و عرضه می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا