اخبار

اسنشیال فون یکی از نخستین میزبانان اندروید ۸٫۱

اسنشیال فون یکی از نخستین میزبانان اندروید ۸٫۱

کاربران تلفن همراه هوشمند اسنشیال در طی ماه گذشته میلادی خبری بسیار خوشحال کننده در راستای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۸٫۱ را از سوی این کمپانی دریافت کردند. اما کمپانی آمریکایی سازنده این تلفن همراه هوشمند منحصر به فرد به‌روزرسانی جدیدی را برای سیستم عامل فعلی این تلفن همراه هوشمند عرضه داشته است که البته هیچ شباهتی به اندروید ۸٫۱ ندارد. با این حال این بسته به‌روزرسانی جدید شامل تنظیماتی برای بهبودهای امنیتی و رفع نقص‌های متفاوت موجود در این تلفن همراه هوشمند است.
لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی اندروید ۸٫۱  جدید وصله امنیتی ماه آوریل را به تلفن همراه هوشمند اسنشیال می‌افزاید. این به‌روزرسانی امنیتی به‌تازگی از جانب کمپانی گوگل عرضه شده است اما متاسفانه اسنشیال بسته یاد شده را هنوز برای تمامی کاربران تلفن همراه هوشمند خود عرضه نداشته است.
 


مطالب مرتبط:


در کنار این بهبودهای امنیتی، بهبودهایی نیز برای پایداری مودم در نظر گرفته شده است که با گواهی بلوتوث نسخه ۵ و بهبود عملکردهای فراوان همراه شده است. همچنین خبر خوب برای گیمرهایی که این تلفن همراه هوشمند را در اختیار دارند این است به‌روزرسانی ذکر شده شامل تنظیماتی برای هم‌خوانی با دسته‌های بازی جدیدی است که کمپانی اسنشیال برای این تلفن همراه هوشمند عرضه خواهد کرد.
همچنین این به‌روزرسانی به سبک OTA عرضه می‌شود و به‌این‌ترتیب کاربران این تلفن همراه هوشمند در طی چند روز آینده می‌توانند شاهد اعلانی بر روی تلفن همراه خود باشند که حاکی از دریافت این به‌روزرسانی اندروید ۸٫۱ برای دستگاه آن‌ها است. با این حال اگر شما نیز به‌عنوان یکی از کاربران این تلفن همراه هوشمند اعلانات مرتبط با به‌روزرسانی یاد شده را دریافت نکردید می‌توانید به‌صورت دستی به آدرس Settings / About Phone / Software update بروید و دریافت آن را بررسی کنید.


مطالعه بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا