اخبار

اسنپدراگون ۸۳۶ هیچ نوع وجود خارجی ندارد

شایعات زیادی در مورد عرضه گوشی های جدی با تراشه های اسنپدراگون جدید به گوش می رسد. یکی از این شایعات نشان از عرضه اسنپدراگون ۸۳۶ می داد. حال آن که به نظر می رسد اصلا تراشه ای به نام اسنپدراگون ۸۳۶ وجود نخواهد داشت. بسیاری از پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ راهی بازار شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ال‌جی جی ۶، گلکسی نوت ۸، وان پلاس ۵ و موتو زد ۲ اشاره کرد.
باز هم باید در نظر بگیریم که دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ هر دو قرار بود که با اسنپدراگون ۸۳۶ وارد بازار شوند، اما خبر ها نشان می دهند که این دوگوشی نیز به سمت اسنپدراگون ۸۳۵ قبلی روی آورده و خبری از اسنپدراگون ۸۳۶ به هیچ وجه نیست. این خبر با اطلاعات ارائه‌شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده‌ی آمریکا نیز همخوانی دارد. FCC پیش از این اعلام کرده بود که پیکسل ۲ گوگل با بهره‌گیری از تراشه‌ای راهی بازار خواهد شد که امسال در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مشاهده کرده‌ایم.
سال گذشته، گوگل برای اولین بار از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در پیکسل استفاده کرد که یک تراشه‌ی به‌روز شده در مقایسه با اسنپدراگون ۸۲۰ این کمپانی بود، از این‌رو بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که گوگل سال ۲۰۱۷ نیز در پرچم‌داران خود از وجود جدیدترین تراشه‌ی کوالکام پس از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا