اخبار

انتشار بنچمارک پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ سونی اکسپریا XZ پریمیوم

انتشار بنچمارک پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ سونی اکسپریا XZ پریمیوم
این دستگاه در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ رونمایی شد اما تا کنون اطلاعاتی از آن انتشار نیافته بود اکنون با توجه به مشخصات درز شده از آن در بنچمارک
این دستگاه با صفحه‌نمایش ۴K HDR طراحی شده که وضوح بالایی دارد. همچنین دارای دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ می باشد.
اخیرا بنچمارک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ این اسمارتفون سونی منتشر شده است.
با توجه به وبسایت پایگاه داده GFXBench عملکرد پردازنده مورد بحث سونی اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شده که در مقایسه با پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ عملکرد پایین تری دارد. گوشی در این تست به اسم G8141 ذکر شده که همان اکسپریا XZ پریمیوم سونی است. در تست تک هسته‌ای شاهد امتیازی ۱۹۴۳ هستیم اما در تست چند هسته‌ای ۵۸۳۷ بوده و در مقایسه با پرچمداران شرکت سامسونگ پایین تر محسوب می‌شود.
اسنپ دراگون 835 سونی اکسپریا XZ پریمیوم
این امتیازات در مقایسه با امتیاز گلکسی اس ۸ با امتیازات ۱۹۴۵و ۶۱۷۵ اختلاف بالایی داشته و نشان می‌دهد محصولات شرکت ژاپنی می‌توانند عملکرد بزرگی از خود نشان دهند. البته اکسپریا XZ پریمیوم در مقایسه با سایر پرچمداران عملکرد بالایی داشته اگرچه قادر نیست گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شرکت کره‌ای را در پردازش شکست دهد. به نظر می‌رسد کوالکام این چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ را به شکل سفارشی برای شرکت سامسونگ توسعه داده که چنین نتایجی به دنبال داشته است.اسنپ دراگون 835 سونی اکسپریا XZ پریمیوم
با وجود این که اکسپریا XZ پریمیوم برتر از گلکسی اس ۸ نیست اما می‌تواند در سایر مشخصات و طراحی بسیار رقیب سرسختی به شمار رود. گوشی‌هوشمندی که توانست عنوان برترین اسمارتفون نمایشگاه MWC 2017 را به خود اختصاص دهد. به هر حال جزئیات کافی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و تنها بایستی منتظر ماند کمپانی سونی جزئیات عملکرد اکسپریا XZ پریمیوم را منتشر کند تا حقیقت آشکار شود.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا