اخبار

اسکایپ ۸ اندروید، به دست کاربران رسید

پس از انتشار خبر های مبنی بر انتشار اسکایپ جدید بر روی سیستم های اندرویدی و ویندوی  حال نسخه‌ی جدیدی از این اپلیکیشن پیام‌رسان برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است؛ اسکایپ ۸ هم‌اکنون از گوگل پلی قابل دانلود است و به زودی برای کاربران iOS، ویندوز و مک در دسترس خواهد بود.طراحی،‌ رنگ‌ها، انیمیشن‌ها و بخش‌های دیگر را در این پیام‌رسان نسبت به نسخه‌ی قبلی تغییر کرده است.
از تغییرات جدید در این ورژن اسکایپ می توان به تغییر ظاهری و همچنین شباهت به استوریز اسنپ چت اشاره کرد. قابلیت Highlight در اسکایپ ۸ (Skype 8) در حقیقت نمونه‌ی دیگری از قابلیت استوریز اسنپ‌چت است؛ با کمک این ویژگی کاربر قادر به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های روزانه، عکس‌ها و فیلم‌های خود با دیگران است. طراحی بخش چت گروهی در اسکایپ ۸ تغییر کرده و زنده‌تر و گویا‌تر از گذشته شده است. کاربر همچنین می‌تواند با رنگ‌های دلخواه خود محیط اسکایپ را شخصی‌سازی کند.
صفحه اصلی طراحی شده  دارای سه زبانه متفاوت است. زبانه وسط بخش اصلی را تشکیل می‌دهد و چت‌های کاربر را شامل می‌شود. در بخش سمت چپ نیز قابلیت هایلایت در دسترس خواهد بود. تب Capture نیز از اسنپ‌چت الگو گرفته است. به کمک زبانه Capture که در سمت راست تب اصلی قرار گرفته، کاربر قادر به عکاسی و ارسال عکس به مخاطبان و بخش هایلایت است. مایکروسافت ابزار ویرایش تصویر را نیز در این بخش قرار داده است؛ قابلیت ترسیم و اضافه‌کردن استیکر به تصاویر در این بخش موجود است. اضافه شدن پنل Find نیز جستجوی در اپلیکیشن را ساده‌تر از گذشته کرده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا