آموزش و ترفند

اسکنر رایگان در جیب شما + دانلود

آموزش استفاده از نرم افزار کم اسکنر

نرم افزار کم اسکنر

یکی از ضروری‌ترین کارهایی که قطعا در هنگام انجام امور اداری با آن برخورد کرده‌اید اسکن کردن مدارکتان بوده است. این امر می‌تواند به‌منظور ارسال مدارک ضروری شما از طریق ایمیل به افراد مورد نظر صورت بگیرد. با این حال اسکن کردن هر برگه‌ای نیازمند به در اختیار داشتن دستگاه اسکنر است که امکان داشتن آن برای همه افراد مقدور نیست. همچنین عدم استفاده مداوم از این دستگاه نیز می‌تواند دلیلی بر منصرف شدن برخی از افراد از خرید آن باشد.

شاید اولین راه‌حلی که هنگام مواجهه با درخواست اسکن کردن مدارکتان به ذهنتان برسد رفتن به یک کافی‌نت  تهیه نسخه اسکن شده مدرکتان است. این راه‌حل می‌تواند بسیار مفید باشد اما همیشه کاربردی نیست. برای مثال اگر در جایی باشید که سریعا بخواهید مدرکی را اسکن کنید اما تا کافی‌نت فاصله زیادی داشته باشید یا حتی اگر در نیمه‌های شب نیازمند به انجام این کار شوید مطمئنا نمی‌توانید به یک کافی‌نت مراجعه کنید.

در همین راستا نیز در این مقاله بر آن شدیم تا به معرفی نرم‌افزاری بپردازیم که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید نسخه‌ای مشابه نسخه اسکن شده از صفحات مورد نظر خود تهیه کنید و برای این کار تنها به تلفن همراه هوشمند خود نیازمند هستید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. نرم‌افزار CamScanner را از وب‌سایت ما دانلود کرده و نصب نمایید.
  2. نرم‌افزار را باز کنید
  3. دکمه سبزرنگ دوربین در قسمت پایین و سمت راست را لمس کنید.
  4. در اینجا دوربین دستگاه شما فعال می‌شود که باید با استفاده از آن تصویری شفاف و با کیفیت از صفحه مورد نظر خود که برای اسکن در نظر گرفته‌اید تهیه کنید.
  5. حال می‌توانید یا تغییر جایگاه دایره‌های سفیدرنگی که در اطراف تصویر تهیه شده‌تان دیده می‌شود ابعاد فایل خود را انتخاب کنید.
  6. تیک واقع شده در پایین و سمت راست تصویر را فشار دهید.
  7. حال می‌بینید که تصویر مورد نظر شما کاملا شفاف می‌شود و دقیقا مطابق را نسخه اسکن شده به نظر می‌رسد.
  8. دوباره تیک واقع شده در پایین و سمت راست تصویر را فشار دهید.
  9. حال فایل اسکن شده شما آماده است که می‌توانید آن را با استفاده از علامت به اشتراک‌گذاری موجود در بالا و سمت راست به اشتراک بگذارید.

برای راحتی حال شما مخاطبان عزیز موبایلستان نیز امکان دانلود مستقیم فایل APK این برنامه در ادامه (در انتهای متن) برای شما قرار داده شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا