اخبار

اضافه شدن پاداش های روزانه در آپدیت جدید پوکمون گو

همراه با استقبال بالای کاربران از بازی پوکمون گو، سازندگان در حال اضافه کردن بخش‌های جدیدی به این بازی هستند. به‌تازگی شرکت نیانتیک (Niantic) خالق این بازی، از انتشار آپدیت جدید پوکمون گو در روزهای آینده برای پلفترم‌های آی او اس و اندروید و اضافه شدن ویژگی پاداش های روزانه خبر داده است. حال می‌خواهیم نگاهی بهتر به ویژگی‌های این به‌روزرسانی جدید داشته باشیم.
این‌طور که مشخص شده، سازندگان مجموعه‌ای از فعالیت‌های روزانه همچون گرفتن یک پوکمون و یا توقف در PokeStop را در نظر گرفته‌اند که کاربران با انجام هر کدام از این کارها، پاداشی دریافت خواهند کرد. به‌علاوه، در صورتی که کاربران تمامی فعالیت‌های روزانه را برای هفت روز متوالی انجام دهند، جایزه‌ای ویژه‌ به آنها تعلق می‌گیرد.
البته فعالیت‌های مخصوص هر روز تصادفی خواهد بود تا کاربران با چالش‌های بیشتری رو به رو باشند. به عنوان مثال، پاداش گرفتن یک پوکمون به صورت روزانه، ۵۰۰ امتیاز تجربه و ۶۰۰ استار داست (Stardust) خواهد بود. همچنین کاربران با انجام این کار برای هفت روز متوالی، ۲۰۰۰ امتیاز تجربه و ۲۳۰۰ استار دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند با بازدید از پوک استاپ‌ها و انجام فعالیت‌های مربوط به آنها نیز ۵۰۰ امتیاز تجربه برای یک روز و ۲۰۰۰ امتیاز تجربه برای هفت روز را دریافت نمایند.
علاوه بر این کاربران می‌توانند با شکار کرد یک پوکمون در روز سه‌شنبه به وقت محلی، اجازه انجام فعالیت‌های مخصوص روز چهارشنبه و دریافت جوایز خاص آن را داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا