اخبار

اطلاعاتی از بخش داستانی بازی Titanfall 2 منتشر شد

بازی Titanfall 2 در مراسم E3 2016 به‌طور رسمی معرفی شد که تغییرات گسترده‌ای در بخش تک‌نفره آن شاهد بودیم. اکنون در مصاحبه‌ای که با استودیو سازنده بازی صورت گرفته اطلاعات جدیدی از بخش داستانی بازی منتشر شده است.
زمانی که عنوان Titanfall در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، به‌سبب بخش چندنفره جذاب، سریع و پرهیجان مورد تحسین منتقدین و بازی‌بازان قرار گرفت؛ اما بخش داستانی بازی چنگی به دل نمی‌زد. زمانی که نسخه دوم این بازی معرفی شد، اولین نکته در رابطه با Titanfall 2 این بود که بخش تک‌نفره بازی به‌صورت آفلاین و جدا از بخش چندنفره قابل اجرا خواهد بود و این بدان معناست که بازی قرار است داستانی غنی‌تر از نسخه اول داشته باشد. حال طی مصاحبه‌ای که توسط وبسایت CNET با استودیو «رسپاون» (Respawn) انجام گرفته است، اطلاعات جدیدی در رابطه با بخش داستانی بازی Titanfall 2 منتشر شده است.
 
رسپاون در این باره می‌گوید:

قرار نیست بازی Titanfall 2 داستانی خطی و مشابه همه شوترهای اول شخص داشته باشد. قرار نیست ما شاهد فضایی پراسترس همراه با مجموعه از انفجارها و شلیک‌ها باشیم. قرار است لحظات بسیار ساکت و آرامی را نیز در طبیعت وسیع بازی شاهد باشیم. جایی که شما باید برای رهایی از مشکلات به وجود آمده تلاش کنید.
 

آقای «استیو فوکودا» (Steve Fukuda)، کارگردان بازی، محیط بخش داستانی بازی را به استخری تشبیه می‌کند که پر از دشمنان مختلف است و شما هر از گاهی از مناطق مختلف آب بیرون می‌آیید تا به دشمنان پاتک بزنید.
بخش تک‌نفره بازی داستان «جک کوپر» (Jack Cooper) و تایتان BT-7274 را روایت خواهد کرد. البته هنوز بصورت رسمی جزئیاتی از داستان بازی منتشر نشده است؛ اما آنطور که از تریلر معارفه بازی برمی‌آید، به نظر شاهد دوستی‌های زیادی میان ربات‌ها و انسان‌ها در بازی خواهیم بود.
در بخش چندنفره نیز، تمامی مدها و نقشه‌های بازی در قالب بسته‌های الحاقی رایگان در اختیار بازی‌باز قرار خواهد گرفت. همچنین شخصیت‌هایی نیز بصورت انحصاری به وسیله‌ محتوای قابل نصب بازی به Titanfall 2 اضافه خواهد شد.
عنوان Titanfall 2 دارای تایتان‌ها و سلاح‌های جدید و بیشتری خواهد بود که پیش از این یکی از تایتان‌های این بازی معرفی شده بود. Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا