اخبار

اطلاعاتی جدید درباره زنفون ۴

زنفون ۴

هنوز یک هفته تا عرضه ایسوس زنفون ۴ زمان باقی است اما کمپانی ایسوس به تازگی و به صورت کاملا تصادفی در وب‌سایت فرانسوی خود مشخصات ۴ تلفن همراه هوشمند زنفون خود را منتشر کرده است. این چهار تلفن همراه هوشمند شامل ایسوس زنفون ۴، زنفون ۴ سلفی، زنفون ۴ سلفی پرو و زنفون ۴ مکس هستند.

بر اساس این اطلاعات درز شده، زنفون ۴ دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی AMOLED، پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۰، ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین باتری ۳۳۰۰ آمپرساعتی و دوربین اصلی دوقلوی ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات سخت افزاری این دستگاه هستند. این تلفن همراه هوشمند در رنگ‌های سفید و سیاه و با قیمت ۵۹۰ دلار در فرانسه عرضه خواهد شد.

زنفون ۴ سلفی نیز مجهز به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ x ۷۲۰، پردازنده اسنپ دراگون ۴۳۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. باتری این دستگاه ۳۰۰۰ آمپر ساعتی بوده و دوربین جلوی آن نیز دارای لنز دوقلوی ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این دستگاه نیز با قدرت ۱۶ مگاپیکسل عرضه شده است. هنوز اطلاعاتی درباره رنگ این دستگاه وجود ندارد اما قیمت آن حدود ۲۷۴ دلار آمریکا است.

مدل سلفی پرو با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی AMOLED عرضه خواهد شد. همچنین اسنپ دراگون ۶۲۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه را از لحاظ سخت افزاری در موقعیتی بسیار قوی تر از زنفون ۴ سلفی قرار می دهد. دوربین ارائه شده بر روی این دستگاه نیز دارای لنز دوقلوی ۲۴ و ۵ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین پشت این دستگاه با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل عرضه شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای زنفون ۴ سلفی پرو در فرانسه معادل ۴۷۲ یورو است.

در نهایت نیز زنفون ۴ مکس قرار می گیرد که با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی عرضه شده است و دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۴۱۰۰ آمپر ساعتی بوده و دوربین پشتی آن نیز با دارای لنز دوقلو بوده که با قدرت ۱۳ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل عرضه شده اند. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل است. قیمت این دستگاه در فرانسه ۲۲۹٫۹۹ یورو خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا