اخبار

اطلاعاتی درباره همراه هوشمند ویژه شارپ

اطلاعاتی درباره همراه هوشمند ویژه شارپ
سال ۲۰۱۷ را می‌توان مهم ترین سال میلادی برای تلفن‌های همراه هوشمند با گوشه های بسیار نازک و حداقلی دانست و به نظر می‌رسد که این روند به این زودی ها نیز فروکش نخواهد کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده تلفن همراه هوشمند جدید کمپانی شارپ با حداقل حاشیه ای که در حال حاضر از نمایشگر تلفن همراه هوشمند می‌توان انتظار داشت به مرکز TENAA عرضه‌شده است.
این تلفن همراه هوشمند که با حاشیه حداقلی و طراحی بسیار زیبای خود چشم‌ها را خیره کرده است با صحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ عرضه‌شده است. این امر به آن معناست که رزولوشن فول اچ دی این صفحه‌نمایش اندکی طویل‌تر از حد معمول بوده و با رقم ۲۱۶۰ x 1080 عرضه‌شده است.
از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای ۲٫۲ گیگاهرتزی آن اشاره کرد که هنوز نوع آن مشخص نبوده ولی به‌احتمال بسیار قوی اسنپ دراگون ۶۳۰ یا ۶۶۰ خواهد بود. این تلفن همراه همچنین با رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین احتمال وجود درگاه کارت حافظه نیز در این دستگاه بسیار زیاد است اما هنوز تأییدی رسمی در این رابطه دریافت نشده است.
به‌علاوه این دستگاه در بدنه پشتی خود از دوربین ۱۲ و ۱۳ مگا پیکسلی پشتیبانی می‌کند اما لیست مشخصات این دستگاه هنوز نحوه استفاده از این دو دوربین را ارائه نکرده است. به‌بیان‌دیگر، ما هنوز نمی‌دانیم که این دوربین دومی برای مونوکروم استفاده می‌شود و یا استفاده‌های دیگری نظیر زاویه باز و تصاویر پرتره نیز دارد یا خیر. حسگر اثرانگشت این دستگاه نیز در بدنه پشتی آن قرارگرفته است و دوربین جلویی آن نیز ۱۶ مگا پیکسل قدرت دارد.
بااین‌حال یکی از نقاط ضعف این دستگاه پشتیبانی از اندروید نوقا به‌جای اوریو است و با توجه به تاریخ عرضه این دستگاه اندروید نوقا برای آن منسوخ‌شده به‌حساب خواهد آمد و کمپانی شارپ در این رابطه می‌بایست اقداماتی را در نظر داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا