اخبار

اطلاعاتی دقیق تر از گلکسی اس۷

در چند هفته ی اخیر و یا به طور دقیق تر بعد از معرفی شدن سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس و نوت ۵ شایعاتی از مدل جدید تری از سری اس شروع شدند حتی گلکسی اس ۷ در برخی از بنچمارک ها حضور پیدا کرد که در آن وجود پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ تایید شده بود.
 
حال به نظر میسرد که وجود پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ برای اس ۷ کاملا صحیح نبوده است چرا که در حال حاضر جزئیاتی ذکر شده اند و مشخص شده است که اس ۷ همانند پیش بینی های قبلی پردازنده ی اگزینوس ۸۹۹۰ خواهد داشت.
 
این طور که مشخص است سامسونگ تصمیم دارد تا از هر دو نوع پردازنده در گوشی جدید خود استفاده کند. سامسونگ پیش از این در محصولات سری اس خود از اگزینوس و اسنپدارگون استفاده میکرد اما این رویه در اس ۶ متوقف شد ، حال به نظر میسرد که قصد دارد دوباره این کار را انجام دهد.
شاید هم مهم دلیلی که گوشی اس ۶ دیگر با پردازنده ی کوالکام عرضه نشد ، مسائلی بود که از داغی بیش از حد کوالکام اسنپ دراگون ۸۱۰ منشا میگرفت به همین دلیل سامسونگ ریسک نکرد و خوشبخاته پرچمداران سال ۲۰۱۵ سامسونگ به حال و روز پرچمداران سونی دچار نشدند.
قبلا گفته بودیم که سامسونگ به طور کلی تصمیم دارد دو نسخه از اس ۷ را روانه بازار کند ، یکی ۵.۲ اینچی و دیگری ۵.۷ اینچ . این دو مدل ممکن است در پردازنده هم متفاوت از یکدیگر باشند حتی ممکن است زمان معرفی این دو مدل فرق کند.
اما در آخرین گفته ها گلکسی اس ۷ جدید با یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی به همراه رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود همچنین انتظار میرود ۴ گیگ حافظه رم و به اندازه ی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه داشته باشد.
منبع : geeky-gadgets

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا