اخبار

اطلاعات جدید فاش شده از Moto G6 Play

اطلاعات جدید فاش شده از Moto G6 Play

تلفن همراه هوشمند Moto G6 Play یکی از تلفن های همراه هوشمندی است که موتورولا قرار است آن را در بهار سال جاری عرضه کند. تصاویری از این تلفن همراه هوشمند در حال حاضر به صورت آنلاین منتشر شده است پس اگر شما نیز اخبار ما را دنبال کرده باشید به احتمال بسیار زیاد شکل ظاهری Moto G6 Play را به خاطر می آورید.
با این حال به نظر می رسد که افشا گری ها در رابطه با این تلفن همراه هوشمند خاتمه نیافته و به تازکی تصاویر جدیدی از آن به همراه وسایل جانبی داخل جعبه Moto G6 Play منتشر شده است. بر اساس این تصاویر فاش شده، Moto G6 Play به احتمال بسیار قوی از جک ۳٫۵ میلیمتری بهره مند می شود و پورت در نظر گرفته شده برای این دستگاه نیز از نوع microUSB است. سایر قابلیت های این تلفن همراه هوشمند در این مدارک منتشر نشده است اما بر اساس شایعات گذشته می توان حدس زد که پردازنده ای که بر روی Moto G6 Play قرار خواهد گرفت از نوع اسنپ دراگون ۴۳۰ بوده که همراه با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.
یکی از نکات اصلی دیگر در رابطه با این تلفن همراه هوشمند برخورداری آن از صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با نسبت ۱۸:۹ است. همچنین در اختیار داشتن دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی، اندروید ۸٫۰ اورو و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند خواهد بود.
لازم به ذکر است که موتورولا قرار است در کنار Moto G6 Play از چند تلفن همراه هوشمند دیگر از قبیل Moto G6 و Moto G6 Plus نیز رونمایی کند که البته کم و بیش اطلاعاتی هم در رابطه با این دو دستگاه عرضه شده است. با این شرایط باید منتظر ماند و دید که این محصول در بازار چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا