اخبار

اطلاعات دو تبلت جدید سامسونگ از طریق وب سایت Zauba هند لو رفت

بر اساس اسنادی که از طریق وب سایت صادرات و واردات کشور هند ( Zauba ) به بیرون درز کرده است، کمپانی سامسونگ دو تبلت جدید ۸ و ۹٫۷ اینچی را آماده عرضه کرده و احتمالا بزودی شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود.به نظر می رسد که این محصولات نسخه‌های جدید تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۲ سامسونگ می باشند.
همانطور که در بالا اشاره شد، اسناد مربوط به این تبلت های جدید در وب سایت Zauba دیده شده است.Zauba سایتی بزرگ و کاملا رسمی است که لیست مربوط به کاهای وارداتی و صادراتی هندوستان را ارائه می‌کند. متاسفانه این سایت جزئیات چندانی در رابطه با محصولات لیست شده خود ارائه نمی‌کند و تنها اطلاعات پایه‌ای و مختصر از این محصولات را ضمیمه می‌نماید. دو تبلت جدید سامسونگ هم از این مووضع مستثناء نبوده‌اند.
sm-t719-560x53 sm-t813-560x53
اولین تبلت جدید سامسونگ با کد اختصاصی SM-T719 معرفی شده و یک تبلت ۸ اینچی است. دومین تبلت هم با کد تجاری SM-T813 معرفی شده و ظاهرا از صفحه نمایشی ۹٫۷ اینچی بهره می‌برد. از آنجایی که سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۲ (Galaxy Tab S2) سامسونگ شامل دو نسخه ۸ و ۹٫۷ اینچی می‌شوند، اطلاعات کنونی به دست آمده در مورد دو تبلت جدید سامسونگ کاملا معقولانه به نظر می‌رسند. به بیان دیگر پیش بینی ما بدین شکل است که دو تبلت جدید سامسونگ که با کدهای SM-T719 و SM-T813 معرفی شده‌اند نسخه‌های جدید دو تبلت ۸ و ۹٫۷ اینچی گلکسی تب اس ۲ سامسونگ خواهند بود. دو نسخه پیشین این محصولات با کدهای تجاری SM-T710 و SM-715 معرفی شده بودند، بنابراین از این نظر هم شباهت زیادی مابین این محصولات وجود دارد.
نسخه پیشین دو تبلت گلسی تب اس ۲ طی ماه سپتامبر معرفی شده بودند، اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد که نسخه‌های جدید آن‌ها را زودتر معرفی کند. انتظار داریم که نسخه‌های جدید این محصولات از نظر مشخصات فنی بهبود ارتقاء یافته و قابلیت‌های مطلوب‌تری را به همراه داشته باشند. از آنجایی که سایت Zauba یک سایت رسمی تجاری محسوب می‌شود، اشاره‌ مستقیمی به قیمت دو تبلت جدید سامسونگ است. بر اساس اطلاعات مندرج در این سایت، قیمت نسخه ۸ اینچی تبلت جدید سامسونگ برابر با ۲۰۴ دلار و قیمت نسخه ۹٫۷ اینچی آن معادل با ۲۵۵ دلار در نظر گرفته شده است. بنابراین دو تبلت جدید سامسونگ از نظر قیمت هم محصولاتی رقابتی و مقرون به صرفه خواهند بود.
به طور کلی سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۲ سامسونگ از جمله تبلت‌های باکیفیت و رده بالای این شرکت محسوب می‌شوند که در طراحی آن‌ها به تمامی جوانب امر توجه ویژه‌ای خواهد شد. انتظار داریم که سری جدیدی تبلت‌های سامسونگ هم از بدنه‌ای بسیار باکیفیت بهره‌مند شده واز نظر مشخصات سخت افزاری هم محصولاتی مطلوب باشند. متاسفانه علارغم اشاره به قیمت این دو تبلت جدید ۸ و ۹٫۷ اینچی، اشاره‌ای به تاریخ دقیق معرفی و عرضه آن‌ها نشده است. با این وجود پیش بینی می‌کنیم که زمان نسبتا کوتاهی تا رونمایی رسمی از این دو محصول باقی مانده باشد، چرا که با ارائه مشخصات این محصولات در سایت Zauba مطمئنا به زودی این دو محصول به بازارهای داخلی هندوستان عرضه خواهند شد.
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا