اخبار

اطلاعات سه گوشی برتر سونی مشخص شد

سونی به زودی سه گوشی برتر خود را معرفی می کند. سه محصول جدید سونی، اکسپریا X1، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت نام دارند. در اطلاعاتی که درباره‌ی این گوشی‌ها منتشر شده، به مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها نیز اشاره شده است که در ادامه نگاهی به این مشخصات خواهیم انداخت.
اکسپریا XZ1 همچون گلکسی S8 دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ است. اکسپریا XZ1 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است و از ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.
XZ1 کامپکت دومین عنصر از این ۳ عنصر جدید سونی هستند. این تلفن هوشمند نیز مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ است و تفاوت آن با مدل معمولی، بهره بردن از نمایشگر ۴.۶ اینچی فول اچ‌دی است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری اکسپریا XZ1 کامپکت می‌‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.
اکسپریا X1  سومین گوشی است که سونی معرفی خواهد کرد که از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ برخوردار است. از امکانات اکسپریا X1 می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.
هر سه گوشی هوشمند از یک تکنولوژی جدید در دوربین اصلی برخوردار هستند که با اطلاعات بیشتر بدست آمده در موبایلستان به تحلیل آن می پردازیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا