اخبار

اطلاعات فاش شده از اپل واچ ۳

با فاش شدن اطلاعاتی از سیستم عامل گلدن مستر iOS ورژن ۱۱ اطلاعاتی نیز از اپل واچ ۳ بدست رسیده است که در ادامه به تحلیل آن می پردازیم.
تصویری که از iOS 11 GM به دست وب‌سایت ۹to5mac رسیده است، صفحه‌ی جفت‌سازی گوشی آیفون با اپل‌واچ جدید را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد از طراحی نسبتا جدیدی بهره می‌برد.
به‌عنوان مثال، تاکنون روی صفحه‌ی ساعت اپل واچ ۳ ، نوار نشان‌دهنده‌ی سیگنال‌های مخابراتی وجود نداشت. اگر بیشتر دقت کنیم نقاطی را دقیقا در قسمت جلو و مرکزی عقربه‌های ساعت هوشمند اپل می‌بینیم. به نظر می‌رسد این محصول همان دستگاه پوشیدنی اپل است که مدت‌ زیادی شایعات در مورد پشتیبانی از شبکه‌ی LTE در آن به گوش می‌رسید.
به نظر می رسد که به طور قطع اپل از این محصول تا روز موعود در محل گردهمایی استیو جابز در تاریخ ۲۱ شهریور ماه رونمایی خواهد کرد.
بیس و پایه این ساعت هوشمند همان است که در اپل واچ ۲ به کار گرفته شده است. گرچه با توجه به تصویر جدید، به نظر می‌رسد طراحی ظاهری دستگاه جدید کمی بهتر شده است. به‌عنوان مثال می‌توان به پیچ تنظیمات دیجیتال این ساعت اشاره کرد که به رنگ قرمز تغییر کرده است.
انتظار می‌رود تا چند روز آینده، اپل علاوه بر اپل واچ متصل به شبکه‌ی LTE، از سه آیفون جدید شامل آیفون ۸ با نمایشگر اولد و نسل جدید اپل تی‌وی با پشتیبانی از رزولوشن ۴K در اپل پارک رونمایی کند.
اپل واچ 3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا