اخبار

اطلاعات فاش شده از پیکسل ۲ گوگل

از نظر نوع بدنه، گوگل پیکسل ۲ دارای بدنه آلومینیومی با روکش شیشه ای است همچنین این گوشی در رنگ های مشکی ، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.
.این گوشی قرار است در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود و مدل ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت. پیکسل ۲ که با کد walleye عرضه می‌شود، شباهت زیادی به مدل سال گذشته دارد؛ این گوشی از نمایشگری ۴.۹۷ اینچی با دقت فول اچ‌دی (۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) استفاده می‌کند که همچنان، حاشیه‌های زیادی دارد. نمایشگر این مدل و پیکسل ۲ ایکس‌ال، به فناوری Always-On هم مجهز خواهد بود. خروجی صوتی ۳.۵ میلی‌متری از این گوشی حذف شده است و بلندگوهای آن در بالا و پایین نمایشگر قرار دارند؛ البته داخل جعبه‌ی این گوشی، یک مبدل یو‌اس‌بی نوع سی به ۳.۵ میلی‌متری هم وجود دارد.
از طرف دیگر پیکسل ۲ ایکس ال دارای استاندارد IP68 است که کاملا گوشی را در مقابل هر نوع عامل خارجی مثل آب و گرد و غبار حفظ می کند.
همانطور که در مورد گلکسی S8 و S8 پلاس نیز تفاوت زیادی بین دومدل نبود، در مورد پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال نیز این مورد صدق می کند.. متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین این دو گوشی وجود ندارد؛ به‌جز اینکه «عکاسی در شب» تمرکز اصلی گوگل برای توسعه‌ی دوربین این دو مدل بوده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا