اخبار

اطلاعات کامل در رابطه با اچ تی سی U12

اطلاعات کامل در رابطه با اچ تی سی U12
آخرین باری که در رابطه با تلفن همراه هوشمند جدید اچ تی سی شنیدیم زمانی بود که U12 به‌صورت کامل در طی نشستی از اپراتوری تایوانی نمایش داده شد. جدای از این‌که رونمایی از دستگاه یاد شده در نشستی در رابطه با فناوری ۵G خود ممکن است حاکی از این باشد که تلفن همراه یاد شده از مودم کوالکام X20 LTE برخوردار خواهد بود که از سرعت دانلود تا ۱٫۲ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند، اطلاعاتی نیز در رابطه با تاریخ عرضه این تلفن همراه هوشمند به حضار در نشست یاد شده عرضه شد.
بااین‌حال بر اساس صحبت‌های یک روزنامه‌نگار روسی، به نظر می‌رسد که اچ تی سی قصد دارد تا اطلاعات مربوط به این تلفن همراه هوشمند خود را با مردم سراسر جهان در میان بگذارد. به‌این‌ترتیب اطلاعات ارائه‌شده از سوی این روزنامه‌نگار درواقع از جانب مقامات اصلی اچ تی سی بوده و به‌این‌ترتیب ۱۰۰ درصد دقیق خواهد بود.
همان‌طور که انتظار می‌رفت، تلفن همراه هوشمند اچ تی سی U12 از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و ۶ اینچی بهره‌مند است که رزولوشن آن نیز Quad HD بوده و از نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸:۹ برخوردار است. بااین‌حال جالب است بدانید که صفحه نمایش این دستگاه از نوع AMOLED نخواهد بود و اچ تی سی تصمیم گرفته است تا در این تلفن همراه هوشمند نیز از ال سی دی استاندارد خود استفاده کند.
این تلفن همراه هوشمند در درون خود از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار شده است. اچ تی سی U12 با دوربین دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این پرچم‌دار جدید اچ تی سی گواهی‌نامه IP68 و باتری ۳۹۸۰ آمپرساعتی به همراه پشتیبانی از دو سیم‌کارت ۵G است.
همچنین لازم به ذکر است که این پرچم‌دار از گواهی‌نامه IP68 نیز برخوردار است و استفاده از باتری ۳۹۸۰ آمپرساعتی به همراه پشتیبانی از دو سیم‌کارت ۵G به‌صورت هم‌زمان از دیگر قابلیت‌های مربوط به تلفن همراه هوشمند یاد شده است. علاوه بر این اچ تی سی U12 نیز در زمینه اندروید از نسخه ۸٫۰ استفاده می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا