اخبار

اطلاعات گلکسی اس ۹ از روی جعبه آن لو رفت

اطلاعات گلکسی اس ۹ لو رفت

سامسونگ به‌تازگی تائید کرده است که در ماه فوریه سال میلادی جاری از گلکسی اس ۹ رونمایی خواهد کرد اما این امر به‌هیچ‌عنوان مانع از عدم انتشار افشاگری‌های جدید در رابطه این تلفن همراه هوشمند نشد. به‌تازگی یکی از کاربران ردیت تصویری را منتشر کرده و آن را جعبه تلفن همراه یادشده نسبت داد.
جعبه یادشده مانند جعبه هر تلفن همراه دیگری اطلاعاتی از قبیل ویژگی‌های دوربین، صدا، حافظه داخلی و ویژگی‌های امنیتی دستگاه را ارائه کرده است. بااین‌حال هنوز نمی‌توان تائید کرد که آیا این جعبه واقعی است یا خیر بنابراین بهتر است اطلاعات یادشده را با دیده شک و تردید بنگریم.
همچنین شایعات گذشته تأکید کننده این نکته بودند که گلکسی اس ۹ درزمینهٔ طراحی و مشخصات بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۸ خواهد بود. جعبه افشاشده ذکرشده نیز در این زمینه بسیار مشابه با جعبه گلکسی اس ۸ است. البته درحالی‌که تصاویر ارائه‌شده از این جعبه بسیار متقاعدکننده به نظر می‌رسد اما می‌توان انتظار داشت که این جعبه درواقع نسخه‌ای ویرایش شده از جعبه گلکسی اس ۸ باشد.
بااین‌حال اطلاعات ذکرشده بر روی این جعبه نشان‌دهنده این است که به‌روزرسانی‌های انجام‌شده بر روی گلکسی اس ۹ در ابتدای امربر روی سخت‌افزار داخلی تمرکز کرده است و به ویژگی‌هایی از قبیل طراحی جدید چندان توجهی نشده است. همچنین برخی از مشخصات داخلی این دستگاه از قبیل دوربین‌های جلویی و پشتی، مقاومت در برابر آب، حسگر شبکه چشم، حافظه داخلی و ظرفیت‌های حافظه به گلکسی اس ۸ بسیار شبیه است. ابن تلفن همراه هوشمند جدید البته مجهز به هدفون‌های برند AKG که برای این دستگاه بهینه‌سازی شده است نیز هست.
البته تفاوت اصلی گلکسی اس ۹ به‌احتمال بسیار زیاد قابلیت‌های بسیار سریع برای دوربین اصلی و بلندگوهای AKG استریو بر روی دستگاه یادشده است زیرا بلندگوهای جلویی ضعیف قرارگرفته بر روی گلکسی اس ۸ در سال گذشته شکایت بسیاری از طرفداران و کاربران این دستگاه را برانگیخته بود. بااین‌وجود همان‌طور که ذکر شد، مشخصات یادشده تنها افشاگری‌های نه‌چندان موثق یکی از کاربران وب‌سایت ردیت است و نمی‌توان بر روی صحت صددرصدی این اطلاعات تمرکز کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا