اخبار

افتتاح بزرگترین مرکز خدمات هوآوی در بازار موبایل ایران

Huawei-Service-01

 
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، در نشست خبری که در بازار موبایل ایران برگزار شد، هوآوی از بزرگترین مرکز خدمات خود در ایران رونمایی کرد و شرکت حامی را به عنوان مرجع اصلی برای ارایه تعمیر و خدمات محصولات هواوی در ایران، معرفی نمود.
در ابتدای مراسم آقای تانگ مدیر سرویس شرکت هوآوی اعلام کرد: هواوی عمل به تعهدات خودش به مشتری را جز اصلی‌ترین راهکارهایش قرار داده است. امروز می‌خواهیم در راستای عمل به تعهدات‌مان، از بزرگ‌ترین مرکز خدمات هواوی در بازار موبایل ایران پرده‌برداری کنیم. در همین راستا به‌زودی خبرهای خوبی خواهید شنید
 
در ادامه حمید رضا شاهرخ نیا مدیر سرویس ایران شرکت هوآوی نیز اعلام کرد: با بررسی های صورت گرفته شرکت حامی به عنوان تنها مرکز خدمات پس از فروش ایران انتخاب و معرفی شد. به گفته وی البته برای این انتخاب، فاکتورهای متنوع و سختگیرانه ای در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه شرکت حامی با توجه به سوابق درخشان خود در این بخش موفق به کسب تمام موارد مورد نظر شرکت هوآوی شد. وی تاکید کرد: از این پس شرکت حامی تنها نماینده خدمات پس از فروش شرکت هو آوی در ایران خواهد بود. وی اضافه کرد شرکت حامی از این به بعد عهده‌دار اجرای تعهدات و آن قول‌هایی است که هوآوی به مشتریان خودش داده است. ما از حامی می‌خواهیم تا تمام انتظارات و امکانات لازم را فراهم کنند تا بتوانیم به تعهدات خودمان عمل کنیم.
شاهرخ نیا در ادامه از نصب استیکر های اطلاع رسانی بر روی محصولات هوآوی اشاره کرد و گفت: این استیکر ها صرفا به منظور معرفی شرایط گارانتی محصول است و به هیچ عنوان ” برگ گارانتی ” محصول محسوب نمی شود. وی از مشتریان خواست تا به این موضوع مهم توجه داشته باشند که این استیکر ها کارت گارنتی نیست.
وی افزود: تمام محصولاتی که از طریق مبادی‌های قابل قبول سرویس وارد کشور شوند، شامل سرویس هوآوی هستند و سایر محصولات، این خدمات را دریافت نمی‌کنند. اگر هم شرکت دومی اقدام به ارایه گارانتی برای این سری محصولات بکند، به‌هیچ عنوان مورد تایید ما نبوده و خدماتی از هوآوی سرویس نمی‌گیرد.
به گفته وی برای گوشی P9 که پرچم‌دار جدید هوآوی است، ما دو سرویس ویژه را اجرا خواهیم کرد، اولین خدمات درب منزل خواهد بود که اگر مشتری با ما تماس بگیرد و IMEI گوشی را اعلام کند، در کال سنتر درخواست ایشان ثبت شده و در طی همان روز، یک پیک به منزل ایشان خواهد رفت و دستگاه را با بسته‌بندی ویژه‌ای تحویل گرفته و آن را به مرکز خدمات می‌آورد. سپس این گوشی ظرف مدت ۳ روز کارهایش انجام شده و پس از انجام کار، دستگاه به رایگان تحویل مشتری خواهد شد. همچنین اگر شما گوشی P9 را خریداری کنید و با کال سنتر تماس بگیرید، علاوه بر ۱۸ ماه گارانتی، ۳ ماه گارانتی بیشتر یعنی ۲۱ ماه را دریافت خواهید کرد.
در پایان، رامین سلطانی، مدیرعامل حامی گفت: تلاش ما این است تا بهترین خدمات سرویس را برای هوآوی فراهم کنیم. ما یک شرکت مستقل هستیم و هیچ ارتباطی به توزیع و فروش محصولات نداریم و فقط به‌صورت تخصصی در ارتباط با خدمات فعالیت می‌کنیم. این باعث افتخار ماست که هوآوی ما را بدین منظور انتخاب کرده است.
سلطانی در پایان اظهارداشت: مرکز تماس اختصاصی مشتریان هوآوی به شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص تنوع خدمات ، جشنواره های فروش ، اصالت گارانتی،آدرس مراکز خدمات ، سوالات فنی و یا دریافت هرگونه انتقادت و پیشنهادی می باشد.
در انتهای نشست خبری در قسمت پرسش و پاسخ، در خصوص تامین قطعات گوشی های قدیمی سوال پرسیده شد که شاهرخ نیا در پاسخ به این سوال گفت : در خصوص گوشی‌های قدیمی به لحاظ نوع ساختار تولید محصولات هوآوی، تامین قطعاتی که بازاریابی و تولید آن‌ها به پایان می‌رسد، متوقف خواهد شد. البته این بدین معنی نیست که قطعه در کشور نبوده و یا سرویس نمی‌گیرد. ما در ارتباط با این گوشی‌ها، قطعا قطعات آن‌ها را تامین می‌کنیم و اگر فرض محال را بگذاریم که قطعه وجود نداشته باشد، آن گوشی را عوض کرده و مدل بالاتر را به آن‌ها عرضه خواهیم کرد. حتی اگر پس از اتمام مدت گارانتی هم مراجعه کنند، ما به تفاوت را تعیین کرده و مدل جدیدتر را به وی عرضه خواهیم کرد.
پس از نشست خبری نوبت به رونمایی از مرکز خدمات هوآوی در طبقه دوم بازار موبایل رسید که در ادامه، تصاویری را از آن مشاهده می‌کنید
 

Huawei-Service-02 Huawei-Service-03

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا