اخبار

افت فروش شدید اچ تی سی در ماه فوریه

افت فروش شدید اچ تی سی در ماه فوریه

بر اساس اطلاعات منتشر شده از در آمد ماهانه شرکت اچ تی سی، این کمپانی روز به روز با نرخ کاهش درآمد شدیدی روبرو شده است و هر روز با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو می‌شود.
با این حال شاید سوالی که برای شما نیز پیش آمده باشد این است که این نرخ کاهش درآمد چقدر است؟ خب جالب است بدانید که این شرکت موفق شده است تا در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی ۸۹٫۳ میلیون دلار در آمد داشته باشد. اما اگر بخواهیم این رقم را با ارقام دوره‌های زمانی گذشته مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که  اچ تی سی با کاهش در آمد ۲۳ درصدی نسبت به ماه ژانویه سال جاری میلادی (فروش ۱۰۹٫۸۳ میلیون دلاری در این ماه) و البته کاهش ۴۴ درصدی نسبت به فوریه سال گذشته (فروش ۱۲۸٫۵۹ میلیون دلاری در این ماه)میلادی روبرو شده است.
دلیل اصلی این کاهش نرخ فروش می‌تواند کاهش عرضه تلفن‌های همراه هوشمند اخیر اچ تی سی از قبیل اچ تی سی U11+ باشد که در برخی از بازارهای بسیار مهم جهانی از قبیل بازار ایالات متحده عرضه نشد و در نتیجه کاهش فروش این محصولات را به دنبال داشت. این کاهش در آمد به‌احتمال بسیار زیاد تا ماه مارس نیز ادامه داشته باشد اما بر اساس نظر متخصصان اچ تی سی می‌تواند در ماه آوریل و به دنبال عرضه تلفن همراه هوشمند اچ تی سی U12 به در آمد خوبی برسد.
شایان ذکر است که اگرچه این کاهش درآمد بسیار مهم بوده است اما علیرغم این موضوع باید اشاره داشت که فروش محصولات واقعیت مجازی اچ تی سی پایدار و ثابت مانده است. محصولات واقعیت مجازی به‌احتمال بسیار زیاد آینده کمپانی اچ تی سی خواهند بود زیرا همان‌طور که می‌دانید این کمپانی در حال حاضر بخش اعظمی از تقسیمات تلفن‌های همراه هوشمند خود را به کمپانی گوگل فروخته استو شاید این موضوع بتواند راه نجاتی برای این برند شرقی فراهم  کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا