اخبار

افزایش درآمد هواوی برای پنجمین سال متوالی

رشد ۲۹ درصدی هواوی در سالی که گذشت

افزایش درآمد هواوی برای پنجمین سال متوالی

 

افزایش درآمد هواوی برای پنجمین سال متوالی

 
بر اساس گزارش گروه امور مصرف کنندگان هواوی (CGB)، عملکرد هواوی سال ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.
پیش بینی در‌‌آمد ۲۶ میلیارد دلاری نشان می‌دهد که هواوی برای پنجمین سال متوالی با افزایش درآمد همراه شده است. به علاوه رقم فروش ۱۳۹ میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند، حکایت از رشد ۲۹ درصدی سال به سال برای این شرکت دارد.
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، نرخ افزایش فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ فقط ۶٫۰ درصد برآورد شده، با این حال هواوی عملکرد خوبی در بازار دنیا داشته است.
ریچارد یو، مدیر بخش CBG هواوی، می‌گوید: «با وجود شرایط بازار، هواوی همچنان پیشتاز است و رشد خوبی را تجربه می‌کند. بر این باوریم که موفقیت ما در گرو نوآوری و انتخاب و توجه به سلیقه مشتریانمان است، در حالی که برندمان را به شکل جهانی معرفی می کنیم. همانطور که کانال‌های فروش  و کیفیت سرویس‌های‌مان را تقویت می‌کنیم، در تلاش هستیم تا محصولات قابل اطمینان و مناسب برای همه کاربرانمان در سراسر دنیا ارائه کنیم.»
به گفته یو، برنامه هواوی در سال آینده، تقویت زنجیره تامین وعرضه و توسعه بخش R&D و نیز خدمات پس از فروش است.
بر اساس گزارش مدیر هواوی، این شرکت روی تقویت همه بخش‌ها و ساده سازی عملیات، افزایش بهروری و استراتژی نفوذ در بازارهای بین المللی کار می‌کند.
در حالیکه صنعت جهانی گوشی‌های هوشمند با رشد کم و نوآوری اندکی همراه است، هواوی قصد دارد با ارایه محصولات نوآورانه در صنعت موبایل پیشرو باشد.
سال ۲۰۱۶ هواوی سیستم عامل اختصاصی EMUI مبتنی بر اندروید را توسعه داد و روی فناوری دوربین دو گانه و هوش مصنوعی کار کرد. این شرکت همچنین از آخرین نسخه سیستم عامل EMUI 5.0 رونمایی کرد که با تراشه کرین و ۲۰ فناوری اختصاصی هواوی سازگاری دارد.
در سال ۲۰۱۶ هواوی فناوری دوربین دو گانه را با همکاری لایکا روی گوشی‌های پرچمدارش توسعه داد؛ این نوع دوربین روی گوشی‌های میت ۹ و P9 هواوی قرار گرفت.
هواوی توانست از این دو گوشی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه به فروش برساند که به این ترتیب نخستین بار است این کمپانی توانسته از فروش دستگاه‌های پرچمدارش به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یابد. میزان فروش میت ۹ در طول دو ماه ابتدایی عرضه ۵۰ درصد بیشتر از میت ۸ برآورد شد.
بر این اساس سال ۲۰۱۷ هواوای نیاز مشتریان را در اولویت قرار خواهد داد. این شرکت قصد دارد روی کانال‌های فروش، خرده فروشی، برند سازی، بازاریابی و خدمات مشتریانش متمرکز شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا