اخبار

افزایش عمر باتری در آپدیت جدید گلکسی اس ۱۰

با وجود این که باتری گلکسی اس ۱۰، ۴۱۰۰ میلی آمپر است، ولی عمر چندان زیادی ندارند، بسیاری از طرفداران موبایل که موبایل گلکسی اس ۱۰ مجهز به پروسسور اگزینوس گلکسی اس ۱۰ پلاس را خریداری کرده اند اظها نظر می کنند که میزان مصرف باتری این دستگاه نسبت به گلکسی نوت ۹ هم بیشتر است. از اوضاع و احوال چنین برمی آید که آپدیت این دستگاه موجب شده که کارایی دستگاه بیشتر شود.

شما اگر بر روی این دستگاه دو سیم کارت همزمان را استفاده کنید، میزان کارایی دستگاه به میزان ۱۵ ساعت کاهش می یابد. این میزان کارکرد متوسط بوده و استفاده مداوم و دائمی نیست. در صورتی که شما به طور مداوم از این دستگاه استفاده کنید، باتری دستگاه خیلی زود تمام خواهد شد.

اکنون که شرکت آپدیت این دستگاه را عرضه کرده می توان امید شد که مشکل مربوط به سنسور مجاورت و قابلیت tap to wake رفع شده و باتری دستگاه عمر بیشتری خواهد داشت و کارایی دستگاه هم بیش از این ها افزایش خواهد یافت و علاوه براین، دستگاه هم می تواند خیلی راحت الگوی رفتاری شما را تشخیص داده و فرامین شما را اجرا کند.

در صورتی که دستگاه گلکسی اس ۱۰ خودتان را به تازگی بروزرسانی کرده اید تجربیات خودتان را با ما درمیان بگذارید. می توانیم تجربیات شما را با سایرین در میان بگذاریم تا آن ها نیز از بروز مشکلات دستگاه خود جلوگیری کرده و آن را بدون هیچ مشکلی استفاده کنند. در مجموع این دستگاه خوب است ولی باید مواردی را رعایت کنید تا بتوانید در درازمدت از آن استفاده کنید. توجه به میزان عمر باتری دستگاه می تواند شود که دستگاه را در درازمدت استفاده کنید و کمتر به مشکلات سخت افزاری دچار خواهد شد.

امید است که با این دستورات دستگاه را بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا