اخبار

افزایش ۲۰ درصدی قیمت سری Samsung Galaxy S8 نسبت به سری S7

افزایش ۲۰ درصدی قیمت گوشی Samsung Galaxy S8 نسبت به سری S7 خبرساز شد.

به تازگی خبر هایی مبنی بر تاخیری در عرضه Samsung Galaxy S8 در بازار های جهانی به گوش رسید، رو نمایی این گوشی در ماه آوریل در شهر نیویورک با برگزاری مراسم ویژه ای همراه خواهد بود که  نشان داد خبری از رونمایی در Mobile World Congress در ماه فوریه نخواهد بود. این خبر چندان مطلوب طرفداران گوشی های سامسونگ نبود.
خبر نه چندان مطبوب دیگر برای علاقه مندان به Samsung Galaxy افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت گوشی Samsung Galaxy S8 است.
طبق ارزیابی “Goldman Sachs” کاربران این نوع گوشی، باید انتظار افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت گوشی Samsung Galaxy S8 نسبت به Samsung Galaxy S7 را داشته باشند.
ظاهرا دلیل اصلی این افزایش ناگهانیقیمت گوشی Samsung Galaxy S8 نسبت به سری ۷، ارتقای سیستم سخت افزاری جدیدی که شرکت سامسونگ برای سری S8 در نظر گرفته می باشد.
طبق گفته و ادعای شرکت سامسونگ، سری Samsung Galaxy8 برتری ظاهری ویژه ای نسبت به گوشی های هوشمند دارد، از این رو افزایش قیمت گوشی Samsung Galaxy S8 هم طبیعی میباشد، علاوه بر این Samsung قصد جبران پول از دست رفته در پی کاهش قیمت Note 7 را نیز دارد ، میتوان انتظار داشت بعد از کاهش قیمت Galaxy S8 نیز باز هم سری S8 از گرانقیمت ترین ها در بازار خواهد بود.

با مبنا قرار دادن قیمت ۷۹۹ دلاری Samsung Galaxy S7 در زمان عرضه، میتوانقیمت گوشی Samsung Galaxy S8 را حدود ۹۵۰ دلار تخمین زد.

پس از اتفاقاتی که برای S7 افتاد، شرکت سامسونگ قصد دارد با تولید S8  ثابت کند که عمر سری S به آخر نرسیده. می توان از بازتاب های طرفداران سامسونگ و سری S بعد از به بازار آمدن S8 فهمید که آیا این ادعای سامسونگ درست است یا خیر. آیا یک گوشی هوشمند ارزش پرداخت این مبلغ را دارد؟

قیمت گوشی Samsung Galaxy S8
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا