اخبار

افزوده شدن قابلیت های جدید به اپل واچ ۳

افزوده شدن قابلیت های جدید به اپل واچ ۳
کمپانی اپل چندی پیش و به همراه تلفن های همراه هوشمند پرچم دار و جدید خود از نسل سوم ساعت های هوشمند این کمپانی یعنی اپل واچ ۳ نیز رونمایی کرد که البته مخاطبان نیز این محصول را مورد لطف قرار داده و توجه ویژه ای به آن شد. در همین راستا نیز کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده است که از امروز به بعد کاربران می توانند فعالیت هایی نظیر اسکی و اسنوبرد خود را با استفاده از نرم افزاری سوم شخص بر روی اپل واچ ردیابی کنند. با این حال یکی از نکاتی که در این جا مطرح شده است این است که حتما باید برای برخورداری از این قابلیت از اپل واچ ۳ استفاده کنید و نرم افزار یاد شده بر روی نسخه های قدیمی تر اپل واچ کارایی ندارد.
نرم افزارهایی که برای استفاده از این قابلیت جدید به روز رسانی شده اند Snocru، snoww، Slopes، Squaw Alpine و Ski Tracks نام دارند که تمامی آنها برای ردیابی فعالیت های یاد شده از ارتفاع سنج موجود در اپل واچ سری ۳ استفاده می کنند و دلیل عدم وجود این نرم افزارها برای سری های قدیمی تر اپل واچ نیز دقیقا به عدم وجود همین ارتفاع سنج مرتبط می شود. وضعیت هایی که می توانید در حین لذت بردن از اسکی یا اسنوبرد به ردیابی آنها بپردازید به شرح زیر است:

  1. فرود عمودی و فاصله افقی
  2. سرعت- میانگین و حداکثر
  3. زمان صرف شده برای انجام فعالیت
  4. کالری های سوزانده شده
  5. تعداد اجرا ها

همچنین لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات جمع اوری شده به صورت مستقیم به نرم افزار سلامت یا Health در اپل واچ ۳ وارد خواهند شد و شما از آن جا می توانید وضعیت های یاد شده را ردیابی کنید و حلقه مربوط به چالش های فعالیت خود را پر کنیدو همچنین چیزی که تمامی این به روز رسانی ها را جذاب تر می سازد این است که تمامی نرم افزارهای یاد شده می توانند با استفاده از دستیار هوشمند اختصاصی اپل یعنی سیری کنترل شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا