اخبار

افشای اطلاعاتی جدید در زمینه طراحی آیفون ۸

افشای اطلاعاتی جدید در زمینه طراحی آیفون ۸

طراحی آیفون ۸

زبان طراحی اپل تا حدی توانسته است بر روی طراحی تمامی تلفن‌های هوشمند جدید در بازار تاثیر بگذارد زیرا بسیاری از کمپانی‌ها برای الهام گیری در طراحی خود به اپل نگاه می‌کنند. با این وجود طراحی آیفون کمپانی اپل چندان کامل نیست و با نیم‌نگاهی به دوربین اصلی بیرون زده این دستگاه که هنوز بعد از سه سال و در نسل‌های مختلف اپل درست نشده است می‌تواند به این عدم تکامل پی برد.

همچنین خطوط آنتن موجود در پشت این دستگاه‌ها نیز مشکل دیگری است که باید با آن کنار آمد. این‌ها همگی چیزهایی است که اپل باید آن‌ها را برای ارائه دوربین‌های قدرتمند و طراحی آلومینیومی دستگاه برای کاربران فدا می‌کرد. با این حال به‌احتمال بسیار زیاد آیفون ۸ می‌تواند در میان باقی آیفون‌ها بدترین طراحی را داشته باشد.

اگر تمامی شایعات ارائه شده درباره طراحی آیفون ۸ صحیح باشد، این دستگاه به‌احتمال زیاد دارای گوشه‌های ظریفی خواهد بود که جا را برای صفحه نمایشی بزرگ در بدنه ۴٫۷ اینچی آیفون باز می‌کند. علاوه بر این در بالای صفحه نمایش نیز می‌تواند آرایه‌ای پیچیده از دوربین‌های سلفی و حسگرها را شاهد بود که ساختاری ناهموار را ایجاد خواهد کرد.

عکس‌های ارائه شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان دهنده محافظ صفحه‌هایی است که طراحی آن‌ها نشان دهنده بزرگی این قاب خواهد بود. این تصاویر همچنین نشان دهنده این هستند که آیفون ۸ در رنگ‌های مختلف ارائه خواهد شد که با قاب‌های سیاه و سفید ست خواهند شد.

به این ترتیب می‌تواند گفت که اگر این تصاویر حقیقت داشته باشند آنگاه این تلفن همراه می‌تواند به یکی از بد چهره‌ترین محصولات تولید شده توسط اپل بدل شود. حال باید منتظر ماند و شاهد عکس‌العمل هواداران یا به عبارت صحیح‌تر، ارتش اپل نسبت به این تصاویر بود. با این وجود باید یادآور شد که اپل هیچ عکس‌العملی به این تصاویر نشان نداده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا