اخبار

افشای اطلاعات میزو M6s

افشای اطلاعات میزو M6s

پس از مدت‌ها شایعه در رابطه با میزو M6s هم‌اکنون این تلفن همراه هوشمند به‌صورت رسمی رونمایی شده و اطلاعات آن بر روی وب‌سایت‌های رسمی فناوری اطلاعات قرار گرفت. میزو M6s دارای صفحه‌نمایش بدون لبه با نسبت بدنه به صفحه‌نمایش ۱۸:۹ است که همراه با پردازنده Exynos 7872 عرضه‌شده است. همچنین یکی از قابلیت‌های مهم این تلفن همراه هوشمند حسگر اثرانگشت آن است که جایگاه قرارگیری آن در کناره این دستگاه و زیر دکمه خانه قرارگرفته است و می‌تواند تلفن همراه یادشده را در کمتر از ۰٫۲ ثانیه قفل‌گشایی کند.
البته در کنار طراحی فوق‌العاده و منحصربه‌فرد این  دستگاه می‌توان بهره‌گیری آن از پردازنده Exynos 7872 با شش هسته بسیار قوی را نیز ذکر کرد که ۲ عدد از این هسته‌ها Cortex-A73 باقدرت ۲٫۰ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر Cortex-A53 باقدرت ۱٫۶ گیگاهرتز است. علاوه بر این پردازنده هسته‌ای Mali-G71 MP3 و رم ۳ گیگابایتی آن میزو M6s را در میان بالا رده‌ها قرار داده است. لازم به ذکر است که این تلفن همراه هوشمند در دو نسخه با رم‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.
بدنه جلویی دستگاه فوق‌الذکر نیز با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ x 720 پیکسل همراه شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۸ مگا پیکسلی بوده و فناوری بهبود صورت ویژه‌ای هم برای گرفتن سلفی‌های بهتر به نرم‌افزار دوربین میزو M6s افزوده‌شده است. دوربین پشتی این دستگاه هم با پردازنده ۱۶ مگا پیکسلی و فلش ال ای دی عرضه‌شده و بدنه فلزی این دستگاه زیبایی چندین برابری را به آن افزوده است.
سیستم‌عامل میزو M6s نسخه شخص سازی شده اندروید برای میزو بوده و بانام Flyme 6.2. ارائه‌شده است. باتری این تلفن همراه هوشمند باقدرت ۳۰۰۰ آمپرساعت و سیستم شارژ سریع رونمایی شده است. میزو در این رابطه ۳۰ درصد شارژ را در ۱۵ دقیقه و ۵۲ درصد شارژ را در نیم ساعت تأمین خواهد کرد. البته یکی از قابلیت‌های این تلفن همراه هوشمند بهره‌گیری از فناوری موتور هوش مصنوعی وان مایند است که عملکردی بهبودیافته و مصرف باتری کمتری را برای این دستگاه به همراه می‌آورد.
دکمه فیزیکی بازگشت میزو در این تلفن همراه هوشمند برداشته‌شده است. بااین‌وجود دکمه دایره مانندی به نام Super mBack بسیاری از ویژگی‌هایی که پیش‌ازاین بر روی دستگاه‌های میزو دیده‌ایم را برای این  دستگاه نیز به همراه آورده و حتی قابلیت‌های جدیدی را به آن افزوده است. البته این دکمه جدید ممکن است برای طرفداران پر و پا قرص میزو چندان جدید نباشد زیرا مشابه آن سابقاً بر روی تلفن همراه هوشمند Meizu MX2 که در سال ۲۰۱۲ میلادی رونمایی شد نیز وجود داشت.
قیمت پایه این دستگاه در نسخه ۳۲ گیگابایتی از ۱۵۵ دلار آغاز می‌شود و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن نیز ۱۸۶ دلار قیمت دارد. رنگ‌های ارائه‌شده برای تلفن همراه هوشمند یادشده مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا