اخبار

افشای برخی قابلیت های نرم افزاری گوشی های نکسوس امسال گوگل

اگر شما هم به طور روزانه از سرویس گوگل Now استفاده می کنید، بد نیست بدانید که قابلیت تازه ای برای این سرویس ارائه شده که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.
آنطور که توسط کاربران برخی وب سایت های تخصصی اندروید اعلام شده، به نظر می رسد که گوگل سرگرم تست قابلیت تازه ای به نام Dashboard در سرویس Now است. البته تا به اینجای کار به نظر می رسد که امکاناتی که این سرویس تازه ارائه می کند محدود هستند و به خوبی هم کار نمی کنند.
با این حال، براساس گفته های این کاربران، به نظر می رسد که سرویس Dashboard در اصل محلی برای کاربران است تا تعدادی از کارهای خود را انجام دهند. گفته شده که این قابلیت اطلاعاتی را از سرویس های مختلفی که گوگل ارائه می کند جمع آوری کرده و همه آنها را در یک جا نمایش می دهد، در نتیجه کاربران قادر خواهند بود تا چیزهایی مثل هشداری های یادآوری، رویدادهای تنظیم شده روی تقویم، لیست های انجام کار، ایمیل ها و غیره را در یک جا ببینند.
با این حال، آنطور که این کاربران گفته اند، این قابلیت تنها با لانچر نکسوس سازگار خواهد بود. انتظار می رود که این لانچر جدید مختص گوشی های نکسوس جدید گوگل باشد و با فرض صحت داشتن این خبر، می توان گفت که شایعات پیشین مبنی بر اینکه نکسوس های بعدی گوگل دارای قابلیت های نرم افزاری منحصر به فرد خواهند بود صحت دارد.
به هر ترتیب، فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی های نکسوس امسال گوگل باقی نمانده و در آن زمان پاسخی برای تمام شایعات پیدا خواهد شد.
 

dashboard
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا