اخبار

افشای تصاویری جدید از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

افشای تصاویری جدید از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

تصاویر جدید منتشرشده از سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نشان‌دهنده تغییر در محل قرارگیری حسگر اثرانگشت آن‌ها به نسبت نسل قبلی‌شان است.
به‌تازگی تصاویری فاش شده از باتری به‌کاررفته در تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در وب‌سایت‌های متعدد منتشر شد. این تصاویر درواقع از منبع نسبتاً موثقی افشا شد که البته کار خود را به اینجا محدود نکرده و امروز توئیتی را حاوی تصاویری از اجزا تشکیل‌دهنده گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس بر روی اینترنت قرار داده است. برای مثال، یکی از این تصاویر مربوط به حسگر اثرانگشت این دو تلفن همراه پرچم‌دار آینده سامسونگ هستند و دیگر تصاویر نیز اجزایی نظیر دوربین و لنز آن را در این پرچم‌دارها به نمایش گذاشته است.
تصویر دیگری که از سوی این فرد به نمایش در آمد نشان‌دهنده برد یو اس بی نوع C برای تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ پلاس است. هردوی مدل‌های این دو تلفن‌های همراه در تاریخ ۲۵ فوریه و در طی نشستی در بارسلونا رونمایی خواهند شد که البته این تاریخ دقیقاً یک روز قبل از تاریخ شروع کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی است. همچنین انتظار می‌رود که عرضه این دو دستگاه نیز تا تاریخ ۱۶ ماه مارس به تأخیر بیفتد.
البته تصاویر دیگری نیز از این دو پرچم‌دار سامسونگ که بسیاری انتظار ورود آن‌ها را می‌کشند منتشرشده است که نشان‌دهنده طراحی اندک متفاوت این دو پرچم‌دار با نسخه‌های قبلی آن است. برای مثال اگر به یاد داشته باشید، بسیاری از افراد و متخصصان از محل قرارگیری حسگر اثرانگشت دستگاه‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس انتقاد کرده بودند و البته به نظر می‌رسد که یکی از تغییرهای اصلی این دو تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ به نسبت سامسونگ گلکسی اس ۸ و سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس دقیقاً مربوط به محل قرارگیری همین حسگر است که این بار در زیر ماژول دوربین جایگذاری شده است. به‌این‌ترتیب احتمال لمس حسگر دوربین به‌جای حسگر اثرانگشت در این طراحی جدید کم‌تر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا