اخبار

افشای مشخصات گوشی موتورولا One Vision

رسانه ها به مشخصات گوشی موتورولا One Vision دست یافتند. اندازه صفحه نمایشگر ۳/۶ اینچ و فول اچ دی پلاس بوده و یک حفره درونی در آن تعبیه می شود، تصویر با اندازه ۲۱:۹ به نمایش در می آید. شاید شرکت موتورولا، این گوشی هوشمند را در تاریخ  ۱۵ مه عرضه کند. مشخصات و نسخه ها و قیمت این گوشی پرچمدار به تازگی در اینترنت منتشر شده است.

ما نمی توانیم براساس رندرهای منتشر شده، به اطلاعات جدیدی در رابطه با این گوشی دست یابیم. یک دستگاه دوربین دوگانه با حفره درون مشخصه اصلی این دستگاه است. وجود سنسور اثر انگشت در پنل پشتی مشخص می کند که تا چه اندازه موارد ایمنی دراین گوشی رعایت شده است. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست گوشی هوشمند موتورولا  One Vision خودنمایی می کند. پورت های کارت حافظه و سیم کارت در سمت چپ وجود دارد. حفره های اسپیکر به همراه با پورت USB-C  در بخش پایینی وجود دارد  و جک ۵/۳ میلی متری در بخش بالایی به چشم می خورد.

یک چیپست اگزینوس ۹۶۰۹ قدرت گوشی موتورولا وان ویژن را تامین می کند. حافظه داخلی دستگاه ۱۲۸ و حافظه جانبی آن ۴ گیگا بایت است که می توانید مدارک دیجیتالی خود را ذخیره کنید. دوربین دوگانه آن، به سنسورهای ۵ و ۴۸ مگا پیکسلی مجهز است. لرزشگیر اپتیکال در سنور ۴۸ مگا پیکسلی باعث خواهد شد تا تصاویر واضحی را ثبت کنید. دوبین سلفی این دستگاه به سنسور ۲۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 مجهز است و می توانید تصاویر باکفیتی را از خود و دوستان تان بگیرید.

یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت Turbo Power، امکانی دیگر از این گوشی پرچمدار است.شرکت موتورولا، این دستگاه جدید گوشی را از تاریخ ۱۶ مه با قیمت ۲۹۹ یورو عرضه خواهد کرد. وجود چهار هسته مرکزی با کمترین مصرف برق از مشخصات این گوشی است. می توانید آن را به صورت تک سیم کارت یا دو سیم کارته نیز استفاده کنید. صفحه نمایشگر این گوشی ۱۶ میلیون گوشی را به نمایش می گذارد. رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۵۲۰ پیکسل بوده وگلس شیشه، گوشه دار است.

سیستم عامل اندروید ۹ و یک در این گوشی تعبیه شده است. پروسسور ۲/۲ گیگا بایت فرامین شما را پردازش می کند. دوربین اصلی دستگاه Double LED، HFR و    پانوماراست. می توانید صداها را خیلی راحت بشنوید.به سیستم GPS نیز مجهز است. به حسگرهای مجاورت، شتاب سنج و قطب نما مجهز است. قاب گوشی در رنگ ها سیاه ، سفید و قهوه ای وجود دارد. بدنه گوشی محکم است و صفحه نمایش آن به گونه ای است که می توانید با یک دست با آن کار کنید.

این نوع گوشی جزء گوشی های میان رده بوده و با قیمت ارزان و مناسبی عرضه می شود که همگان می توانند آن را خریداری کنند. هوش مصنوعی بسیار بالایی دارد و شما می توانید بهترین با این گوشی بهترین تصاویر با کیفیت را ثبت کنید. متناسب با قیمت آن امکانات بسیار بالایی در آن کار گذاشته شده تا کاربر بتواند همه نوع کاری را با آن انجام دهد. حتی گرافیک گوشی به گونه ای است که شما می توانید انواع و اقسام بازی هایی با کیفیت بالا را بازی کنید. کلیه اپلیکیشن ها با سرعت بالا و روان اجرا می شوند.

حتی می توانید با دوربین ۵ مگاپیکسلی تصاویر رنگی با کیفیتی را ثبت کنید. این گوشی هوشمند موتورولا در اندازه حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی طراحی و تولید شده است. حافظه های جانبی ۳ و ۴ گیگابایتی به شما کمک می کند تا بتوانید مدارک دیجیتالی بیشتری را در گوشی موتورولا وان ویژن ذخیره کنید. قابلیت صدای بسیار عالی دارد و می توانید موسیقی را با صدای عالی بشنوید.


بیشتر بخوانید

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا