اخبار

افشای میزبان های جدید اسنپ دراگون ۸۴۵

وب‌سایت چینی وی بو به‌تازگی فهرستی از تلفن‌های همراه هوشمندی که به‌احتمال بسیار زیاد به پردازنده جدید کمپانی کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۸۴۵ مجهز خواهند شد، عرضه داشته است. ممکن است بدانید که این پردازنده رده‌بالای کوالکام در ابتدای ماه جاری به‌صورت رسمی رونمایی شد و به‌احتمال بسیار زیاد بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند رده‌بالای کمپانی‌های معروف جهان که در سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی عرضه می‌شوند، به این پردازنده مجهز خواهند شد.
بااین‌حال، این فهرست علاوه بر نام این دستگاه‌ها، تخمین زمانی رونمایی و اطلاعات جذاب دیگری را نیز شامل می‌شود. بااین‌حال قبل از نگاهی به این لیست باید به یاد داشته باشید که این اطلاعات غیررسمی بوده و باید بااحتیاط بسیار زیادی با آن‌ها برخورد کرد.
اگر اطلاعات موجود در این لیست موثق باشد، تلفن‌های همراه پرچم‌دار سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس و همچنین ال‌جی جی ۷ و جی ۷ پلاس اولین تلفن‌های همراه هوشمندی خواهند بود که با این پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ رونمایی خواهند شد. این دو تلفن همراه هوشمند به‌احتمال بسیار قوی در کنگره موبایل جهانی ماه فوریه سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند. البته اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ دستگاه‌های مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ خود را در ابتدای سال میلادی ۲۰۱۷ روانه بازار کرد و موجب شد تا کمپانی ال‌جی بسیاری از دستگاه‌های خود را با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ ارائه‌شده در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه کند. اطلاعات این فهرست همچنین تائید کرده‌اند که این اتفاق در سال ۲۰۱۸ میلادی تکرار نخواهد شد و ال‌جی نیز مانند سامسونگ از جدیدترین و به‌روزترین پردازنده اسنپ دراگون در تلفن‌های همراه بالا رده خود استفاده خواهد کرد.
بعدازاین دو دستگاه، تلفن همراه هوشمند شیائومی می ۷ همچنین در ماه آوریل روانه بازار شده و پس‌ازآن نیز دستگاه‌های اچ تی سی یو ۱۲ و سونی اکسپریا XZ Pro-A به ترتیب در ماه‌های می و ژوئن رونمایی خواهند شد. البته سونی اولین تلفن همراه هوشمند رده‌بالای سال خود را در کنگره موبایل جهانی رونمایی خواهد کرد که بر اساس حدس‌های بسیاری از متخصصان این کمپانی چینی طراحی جدیدی را بر روی این دستگاه پیاده‌سازی خواهد کرد. همچنین دستگاه‌های وان پلاس ۶ و زد تی ای نوبیا زد ۱۸ نیز به‌احتمال‌قوی در ماه ژوئن رونمایی می‌شوند و مدل جدید نوکیا ۱۰ نیز در ماه اوت روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا