اخبار

افشا اطلاعات جدید از شیائومی Mi A3

گزارش های منتشر شده حکایت از آن دارد که شرکت چینی شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی کردن از جدیدترین گوشی هوشمند خود می باشد. گوشی Mi A3، تازه ترین تولید شیائومی است که احتمالا آینده ای نزدیک روانه بازار خواهد شد. اما پیش از معرفی رسمی این دستگاه، مشخصات فنی و رندرهایی از آن به اینترنت راه پیدا کرده که نشان می دهد، این گوشی هوشمند نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی شده که آن را بیشتر به Mi CC9 شبیه کرده است.

اطلاعات منتشر شده جدید می گویند که Mi A3 دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی با تکنولوژی AMOLED است که می تواند کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس را به کاربر ارائه کند. در بخش بالایی این نمایشگر شاهد حضور ناچ قطره ای هستیم که میزبان دوربین سلفی دستگاه است. گفتنی است که دربخش پایینی دستگاه پورت USB شارژ و انتقال اطلاعات در کنار اسپیکرها قرار گرفته و جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا نیز در بخش بالایی قاب کناری تعبیه شده است. به منظور تامین قدرت پردازشی دستگاه از یک تراشه اسنپ دراگون ۶۵۵ کوالکام استفاده شده است. این درحالی است که شنیده ها و گزارش های قبلی اعلام کرده بودند که پردازنده استفاده شده در Mi A3 اسنپ دراگون ۷۳۰ خواهد بود. به این ترتیب این دستگاه توان پردازشی کمتر، نسبت به انتظارها پیدا خواهد کرد.

این گوشی هوشمند در دو نسخه با رم ۴ گیگابایت یکسان، ولی حافظه های ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت تولید می شود. البته گفتنی است که کاربران به منظور ارتقا فضای ذخیره سازی فایل ها، می توانند از درگاه کارت حافظه موجود کمک بگیرند. در پنل پشتی عضو جدید شیائومی، یک دوربین سه گانه اصلی با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل با چینش عمودی در کنارهم قرار گرفته اند. فارق از این سیستم، شیائومی برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در ناچ قطره ای نمایشگر قرار داده است.

شیائومی از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای تامین انرژی الکتریکی دستگاه استفاده کرده که به نظر می رسد شارژدهی مناسبی با این سخت افزارها داشته باشد. با این وجود عدم استفاده از فناوری شارژ سریع برای باتری می تواند یک نقطه ضعف باشد. گفتنی است که Mi A3 به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید وان مجهز شده و به دست کاربران خواهد رسید. البته تا به این لحظه اطلاعاتی درباره تاریخ و قیمت رسمی دستگاه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته، ولی با این حال پیش بینی می شود که پیش از شروع سال جدید بتوانیم که با میان رده جدید شیائومی ملاقات داشته باشیم.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا