اخبار

افشا قیمت گلکسی نوت ۱۰ در نسخه های مختلف

سامسونگ بزودی نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی نوت را با تحولی در طراحی و مشخصات سخت افزاری معرفی می کند. کمتر از یک ماه تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ زمان باقیمانده، با این حال تا به امروز گزارش های زیادی در حول این دستگاه توسط رسانه های مختلف منتشر شده است. علاوه بر این رندرهای ارائه شده توسط افشاگران نیز به وضوح طراحی محصول را برای مشخص می کند. گلکسی نوت ۱۰ در دو نسخه استاندارد و پلاس طراحی شده و احتمالا هر یک از مدل ها دارای نسخه هایی با حافظه رم و فضای ذخیره سازی داخلی متفاوتی خواهند بود. اما در اقدامی جالب و پیش از معرفی این خانواده، قیمت مدل های پایه نوت ۱۰ به اینترنت راه پیدا کرد. به این ترتیب گلکسی نوت پایه، ۹۹۹ یورو و گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۱۱۴۹ یورو قیمت گذاری شده است.

باید توجه داشته باشید که این قیمت ارائه شده در بازارهای مختلف می تواند به صورت متفاوتی اعمال شود. از طرفی همیشه اپراتورهای ارائه خدمات ارتباطی برای جلب رضایت مشتریان خود، پکیچ هایی را آماده می کنند که ممکن با قیمتی بالاتر و یا پایین تر از قیمت اعلام شده از طرف شرکت به مشتریان ارائه شود. لازم به ذکر است که قیمت های ارائه شده تنها برای مدل های پایه از نوت ۱۰ می باشد، قاعدتا نسخه های با حافظه رم و فضای ذخیره سازی بیشتر، ارزش و قیمت بیشتری خواهند داشت.

گلکسی نوت ۱۰ در مدل های مختلف

گفتنی است که است که گلسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دارای طراحی کاملا یکسان و مشابه می باشند، اما همانطور که از نام نسخه پلاس پیداست، این نسخه از صفحه نمایش بزرگ تری بهره مند بوده و دارای یک سیستم دوربین چهارگانه اصلی در پنل پشتی دستگاه است. گزارش های ارائه شده از سمت رسانه های مختلف، بیان می کند که سامسونگ برای اولین بار در گوشی های هوشمند نوت ۱۰ اقدام به حذف جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا کرده و همچنین در این دستگاه ها دیگر دکمه بیکسبی حضور ندارد. از دیگر تغییرات اعمال شده در این بخش می توان به انتقال دکمه پاور به نزدیکی های دکمه تنظیم صدا اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به صورت یکسان در تمامی مدل ها از تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ کوالکام یا اگزینوس ۹۸۲۵ سامسونگ برای تامین قدرت پردازشی استفاده کرده و به صورت متغیر از ۶ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. همچنین این اطلاعات را در دست داریم که سامسونگ برای جلب نظر کاربران تصمیم به ارائه یک مدل مخصوص با حافظه داخلی ۱ ترابایتی نیز گرفته است، البته پیش بینی می شود که این نسخه همان نسخه مجهز به ۵G دستگاه باشد. با این حال ۷ آگوست ۲۰۱۹ تاریخی است که علاقه مندان به گوشی های غول پیکر نوت، می توانند با دهمین نسل از این محصول ملاقات داشته باشند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا