اخبار

افشا مشخصات وان پلاس ۷ پرو

وان پلاس یکی از شرکت های جدیدی است که به تازگی توانسته است با عرضه گوشی هوشمند وان پلاس ۶ تحسین همکان را برانگیزد. پیت لاو، مدیرعامل و بنیان گذار این شرکت چند روز پیش با منتشر کردن اولین ویدیوی رسمی از وان پلاس ۷ برخی از شایعات قبلی را تایید کرده و همچنین اطلاعات تازه ای را نیز از گوشی هوشمند جدید وان پلاس به علاقه مندان ارائه کرد. پیت لاو، علاوه بر این موضوع برای اولین بار اعلام کرد که وان پلاس ۷ دارای یک نسخه قدرتمندتر با نام وان پلاس ۷ پرو است که در کنار مدل پایه عرضه می شود. هرچند که مدیرعامل این شرکت قیمتی برای این گوشی ها اعلام نکرد ولی براساس گفته های او مدل پیشرفته تر وان پلاس، قیمتی معادل گلکسی اس ۱۰، هواوی P30 پرو و آیفون XS خواهد داشت.

اگر کمی در جریان اخبار حاکم بر فضای فناوری باشید، حتما می دانید که وان پلاس در نوامبر ۲۰۱۸ همکاری نارنجی رنگ خود را با کمپانی خودروسازی مک لارن آغاز کرد و به دنبال آن نیز یک نسخه قدرتمندتر از پرچمدار خودش را با نام وان پلاس ۶T روانه بازار کرد. این کار به طرز قابل توجهی با استقبال کاربران روبرو شده و به همین جهت این شرکت تصمیم گرفته است که یک مدل پیشرفته تر را همراه وان پلاس ۷ روانه بازار سازد. پیت لاو درباره ویژگی های تازه سری ۷ از وان پلاس گفت که این شرکت بر روی نمایشگرهای جدیدش حدود سه برابر بیشتر هزینه کرده و انتظار دارد که با عملکرد سریع و روانی روبرو شود.

شایعات حاکی از آن است که وان پلاس ۷ و نسخه پرو ان به یک صفحه نمایش Super AMOLED مجهز می شوند که وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس را در کنار نرخ رفرش ۹۰ هرتز بر ثانیه به کاربران ارائه کند. همچنین به احتمال زیر نسخه پرو از وان پلاس از قابلیت ۵G ارتباطی نیز برخوردار باشد. در ویدیویی که اخیرا به معرفی وان پلاس ۷ پرداخته است از کلمه روان به صورت متفاوت Smooth استفاده شده، به عقیده کارشناسان وان پلاس برای پرچمدارش از یک دوربین سه گانه استفاده خواهد کرد که براساس شایعات دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، لنز تله فوکو ۸ مگاپیکسلی با f/2.4 در کنار یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد. شنیده ها نیز خبر از آن میدهند که نسخه معمولی از وان پلاس ۷ دارای یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۴۲  مگاپیکسلی و ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا