اخبار

ال جی ، برنده ۲۱ جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2016

 

lg-cover

 
نجمن فناوری های مصرف کننده (CTA®) که پیشتر به عنوان انجمن فروش محصولات الکترونیکی شناخته می شد ، ال جی الکترونیکس را برند برتر در طراحی و فناوری با ۲۱ جایزه برای نوآوری در محصولاتی که درنمایشگاه CES برای سال ۲۰۱۶ در لاس وگاس از تاریخ ۶ تا ۹ ژانویه ۲۰۱۶ عرضه می شود ؛ معرفی کرد.
ال جی برنده جایزه های معتبر نوآوری CES سال ۲۰۱۶ در ۱۰ گروه رقابتی شده است که شامل موارد ذیل می شوند :
لوازم خانگی ، لوازم جانبی کامپیوتر ، سخت افزار کامپیوتر و قطعات ، فناوری در دسترس ، خانه   های هوشمند ، نمایشگرها ،هدفون ، فناوری های پوشیدنی ، گوشی های بی سیم و لوازم جانبی گوشی های بی سیم.
محصولاتی که برنده جایزه نوآوری نمایشگاه فروش محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۶ شدند دربرگیرنده تلویزیون پیشرفته ۷۷ اینچ ۴K OLED برای سال ۲۰۱۶ ، تلفن های جدید هوشمند V10 ال جی و ماشین لباسشویی دو قلوی ال جی TWIN Wash™  به همراه پایه شستشو SideKick که انقلابی در بین محصولات مشابه بوده است.
این چهارمین سال پیاپی است که تلویزیون های OLED و گوشی های هوشمند ال جی موفق به کسب جایزه نوآوری CES می شوند.
سایر دیگر محصولات ال جی که برنده جوایز این نمایشگاه شده اند از جمله تلویزیون های ۴K OLED و تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی ۴K ، لوازم خانگی و دستگاه های تلفن همراه و لوازم جانبی آنها در تاریخ ۵ ژانویه در طول مدت برگزاری نمایشگاه ۲۰۱۶ اعلام خواهند شد.
ویلیام کو ، رییس و مدیر عامل ال جی الکترونیکس در امریکا در همین رابطه می گوید:
“ال جی متعهد به ارائه نوآوری برای زندگی بهتر است و جوایز نوآوری های ما در CES 2016 در ۱۰ گروه مختلف ، نشان دهنده تلاش ما برای تحقق وعده هایمان در قامت برند ال جی است.”
 
 

معرفی LG G Flex3 در اسفند‌ماه امسال با پردازنده اسنپدراگون820,معرفی LG G Flex3,LG G Flex3,کمپانی LG,گوشی شیائومی,G Flex 3,LG,سایت خبری موبایلستان

 
 
او اینطور ادامه می دهد که :
“از انقلاب تلویزیون های OLED تا ماشین های لباسشویی پیشرفته و هر چیز دیگری مابین این دو ، ال جی به مسیر خود برای ارائه محصولاتی که باعث زندگی راحت تر برای مصرف کنندگان می شوند ادامه خواهد داد. ما با نگاه رو به جلو ، محصولات جدید خود را در ژانویه در نمایشگاه ۲۰۱۶ معرفی می کنیم.”
رده تلویزیون های OLED ال جی با ارتقای تکنولوژِی ، گروه جدیدی از تلویزیون ها را خلق کرده اند.
با برنده شدن در نمایشگاه CES 2016  با عنوان “بهترین نوآوری ها” برای نمایشگرها ،  تلویزیون های  ۷۷ اینچ ۴K OLED  ال جی شاهکاری از طراحی و مهندسی مدرن معرفی گردید.
علاوه بر طراحی بی نظیر ، انقلاب نمایشگرهای OLED ال جی در مسیر ارتقای تکنولوژی در این تلویزیون با عرضه ویژگی HDR  ، کیفیت استثنایی از تصویر را ارئه می دهد که مشکی مطلق و رنگ های خارق العاده و زاویه دید بالا از مشخص ترین آنهاست.
رنگ مشکی مطلق موجود در تلویزیون های OLED ال جی ، شامل نسبت کنتراستی ۲۰۰ مرتبه عمیق تر از یک پانل ال سی دی است و رنگ ها را آنچنان طبیعی جلوه می دهد که پیشتر هرگز در تلویزیون ها دیده نشده است.
پازل افتخارات ال جی با برنده شدن جایزه نوآوری در قسمت محصولات صوتی و تصویری در نمایشگاه CES 2016 با پروژکتورهای پیشرفته جدید کامل می شود. مانیتورهای UltraWide™ و محصولات لپ تاپ های سبک وزن ؛ تکمیل موفقیت آمیز نمونه های قبلی از همین محصولات است.
ال جی قدم بعدی در زمینه شست و شو را با مدل جدید ماشین های لباسشویی دو قلوی TWIN Wash™ بر می دارد . ماشین های شستشوی پایهSideKick™    با عنوان سطح جدیدی از ماشین لباسشویی که یک نوآوری در صنعت شستشوی خانگی است در این ماشین های لباسشویی دو قلو تعریف شده است. به این ترتیب برای اولین بار به مصرف کننده اجازه داده می شود تا به طور همزمان دو نوع شستشوی مجزا را تجربه کند.
SideKick مجزا اما یک ماشین لباسشویی اضافه در قسمت پایه است که زیر محفظه اصلی ماشین لباسشویی رویی قرار می گیرد و به طور خاص برای برخی شستشوهای ویژه  و مختصر طراحی شده است.
این ماشین لباسشویی اضافه شده ، از سال ۲۰۰۹ قابل انطباق با بیشتر ماشین های لباسشویی های درب از جلو ال جی بوده است.
جایزه دیگری که ال جی در زمینه نوآوری در شستشو به دست آورده ، ال جی استایلر است. ال استایلر یک سیستم جدید نگهداری از لباس هاست. یک روش ساده که با صرفه جویی در زمان همراه است و البته راه جدید نگهداری اصولی از برخی آیتم های خاص لباس ها مانند کت و شلوار ، بلوزها ، پالتوها و بافتنی ها.
این وسیله با هدف به حداقل رساندن دفعات مراجعه مشتری به خشکشویی طراحی شده است که هم در وقت و هم پول آنها صرفه جویی می کند و در عین حال ظاهر برازنده و آراسته شان را حفظ خواهد کرد.
V10 جدید ال جی هم توسط نمایشگاه CES با عبور از مرزها در نوآوری تلفن همراه به عنوان یکی دیگر از برندگان معرفی  شده است.
این تلفن همراه هوشمند که بر اساس یک خلاقیت ذهنی طراحی شده است ، تجربه های مولتی مدیایی بسیاری را در خود اندوخته دارد که هر دو مورد تولید و استفاده از ویدئو ها را شامل می شود.
این تلفن با خصیصه بادوام بودن و البته ویژگی هایی مانند برخورداری از دو صفحه نمایشگر ، دو دوربین سلفی ، قابلیت MANUAL MODE برای فیلمبرداری و سیستم ۳۲ بیتی Hi Fi  DAC ، گوشی های هوشمند ال جی V10 را یک انتخاب ایده آل برای مصرف کنندگان کرده است.
سایر محصولات موبایل ال جی که برنده جایزه نوآوری نمایشگاه فروش محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۶ شده اند عبارتند از نسل دوم ساعت های Urbane ال جی ، Tone active  ال جی و    Rolly Keyboard   ال جی.
·        نسل دوم ساعت های Urbane  ال جی ، اولین دستگاه پوشیدنی هستند که از قابلیت نصب سیم کارت بهره می برند. حالا دیگر مصرف کنندگان می توانند از طریق ساعت خود تلفن بزنند و طبیعتا قادر خواهند بود به تلفن همراه اندروید یا IOS خود متصل شوند.
·        Tone  Active  جدید ال جی آخرین مدل از پرفروش ترین هدست های بلوتوث است. این هد ست دور گردن  به طور ثابت  قرار می گیرد. طراحی منحنی دارد و ضد آب است. همچنین ظاهر جذاب هدست به آن ویژگی بصری خاصی بخشیده است.
·        Rolly Keyboard ال جی اولین صفحه کلید قابل حمل بی سیم است که به راحتی در جیب ، کیف دستی ، کوله پشتی و سامسونت جای می گیرد. این کیبورد همچنین خیلی راحت در حالت عملکرد اتوماتیک اتصال مجدد فعال می شود و خیلی ساده از طریق عمکرد Dual Pairing به دو دستگاه مختلف متصل خواهد شد.
موریس لی ، معاون رییس و مدیر فروش و بازرایابی موبایل ال جی الکترونیکس در امریکای شمالی می گوید:
” این چهارمین سال پیاپی است که گوشی های هوشمند ال جی به عنوان برنده جایزه نوآوری CES معرفی می شوند.”
موریس لی در ادامه می گوید:
“V10 ال جی و نسل دوم ساعت های Urbane به همراه دیگر محصولات منتخب ما ، همگی نشانگر تعهد ال جی برای نوآوری در موبایل است.”
جایزه نوآوری CES با اسپانسرینگ CTA و تایید انجمن طراحان صنعتی امریکا ؛ محصولات پیشرفته در زمینه طراحی و مهندسی را مشخص و معرفی می کنند.
جوایز نوآوری CES هر ساله با حضور یک هیئت برجسته از صنف طراحان ، مهندسین و روزنامه نگاران به محصولات برتر با معیارهای انتخابی مانند ارزش کاربران ، زیبایی شناسی ، نوآوری در طراحی ، کیفیت و کمک به کیفیت زندگی اهدا می شوند.
ال جی از سال ۲۰۰۴ که دفتر رسمی این کمپانی در ایالات متحده امریکا ،برند LG را روانه CES کرد ، موفق شده است بیش از ۱۷۰ جایزه نوآوری را از آن خود کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا