اخبار

ال جی از توسعه دهندگان برای ساخت ماژول ویژه جی ۵ دعوت کرد

ال‌جی جی ۵ را می‌توان خلاقانه‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار دانست. ماژول‌های اضافی این گوشی، نوآوری خاصی بودند که ال‌جی در ساخت پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود از آن استفاده کرد. حال چند ماه پس از معرفی رسمی جی ۵، ال‌جی تصمیم گرفته تا امکاناتی فراهم کند که دیگر سازندگان و توسعه‌دهندگان هم بتوانند برای جی ۵، ماژول تولید کنند.
چهارمین کنفرانس توسعه‌دهندگان ال‌جی، ۱۵ آوریل در شهر سان فرانسیسکو برگزار می‌شود. شرکت کره‌ای در این مراسم به توسعه‌دهندگان و علاقمندان، نحوه‌ی برنامه‌نویسی و تولید سخت‌افزاری ماژول‌ها را آموزش می‌دهد. کیت‌های توسعه‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ال‌جی نیز برای این مراسم آماده شده‌اند که طراحی و تولید اپلیکیشن و سخت‌افزار ماژول‌ها را راحت‌تر می‌کنند. توسعه‌دهندگان هم‌چنین نحوه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن برای کنترل دوربین LG 360 Cam و هدست واقعیت مجازی LG 360 VR را نیز در این کنفرانس آموزش می‌بینند.
بعلاوه، ال‌جی قصد دارد برای عرضه‌ی محصولات و ماژول‌های توسعه‌دهندگان، یک مارکت ارائه دهد تا بتوانند محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش برسانند. این اقدام ال‌جی برای جلب نظر توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌تواند نشان‌دهنده‌ی عزم راسخ این شرکت برای پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های ماژولار باشد. پیش از این مدیران طراحی این شرکت اعلام کرده بودند که جی ۵ آخرین گوشی هوشمند ال‌جی نخواهد بود و بعید نیست که روند ساخت چنین محصولاتی، به روندی دائمی برای این شرکت تبدیل شود.
منبع ubergizmo
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا