اخبار

ال جی خلاقیت و تکنولوژی های هوشمند جدید خود را به InnoFest 2016 می آورد

با داشتن سابقه‌ای طولانی در کسب جوایز طراحی و مداومت در ارائه‌ی ظرافت و کارایی به مشتریان، شرکت پیشرو و نوآور ال جی الکترونیکس (ال‌جی) در سال جدید با ارائه محصولات جدیدو هیجان‌انگیز، بار دیگر رسالت و تعهد خود را به اثبات می‌رساند.
بلافاصله پس از CES سال ۲۰۱۶، انجمن فناوری‌های مصرف‌کننده (CTA)، برتری ال‌جی در طراحی و تکنولوژی را با دادن ۲۱ جایزه به رسمیت شناخت. ال‌جی همچنین در ۱۰بخش‌ شدیدا رقابتی جایزه‌ی خلاقیت CES 2016 را به خود اختصاص داد.
در ادامه‌ی این موفقیت‌ها در راستای ایفای تعهدات به بازارهای خاورمیانه و آفریقا، ال‌جی زمان برگزاری جشنواره خلاقیت‌ سالانه‌ خود با عنوان InnoFest را اعلام کرد.
InnoFest 2016، که برای نخستین بار در امارات متحده‌ی عربی و برای سومین بار در این منطقه برگزار می‌شود، جایگاهی است برای تقویت موقعیت ال‌جی در صنایع لوازم خانگی و لوازم الکترونیک و نیز پاسخی است به نیازهای بازار منطقه، تحت هویتی که ال‌جی برای خود تعریف کرده: خلاقیتو نوآوری. این فستیوال در ماه فوریه و با حضور بیش از ۲۵۰ تن از شرکا، پخش‌کنندگان و مشتریان اصلی منطقه برگزار و در طول آن، محصولات خلاقانه‌ی جدید ال‌جی معرفی و به نمایش گذاشته خواهند شد.
کوین چا، معاون اجرایی محصولات ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا در مورد InnoFest 2016 گفته “ال‌جی شدیدا درگیر طراحی و پژوهش است و حداکثر استفاده‌ی مفید از تکنولوژی عصر جدید را در محصولات خود می‌کند. تجارت موفق نه تنها پاسخی است به نیازهای موجود که اغلب پیش‌بینی آینده و مسیر یک ایده، محصول و یا خدمات است که امکان تامین سریع و موثر تقاضاهای آینده را ممکن می‌سازد. برای نیل به چنین هدفی، خلاقیت کلید اساسی است”.
از تلویزیون‌های انقلابی OLED گرفته تا ماشین‌های لباسشویی دوقلوی پیشگامانه و همه‌ی محصولات دیگر، ال‌جی به تولید ادامه می‌دهد تا زندگی مشتریانش را بیش از پیش آسان کند.
رده محصولات تلویزیون OLED، ال جیتکنولوژی را به سطح جدیدی ارتقا داده و نسل جدیدی از تلویزیون را ارائهکرده است. صفحه نمایش‌های انقلابی تلویزیون OLED ال‌جی از تکنولوژی پیشرفته‌ی HDR استفاده می‌کنند کهبه دلیل وجود مشکی مطلق و رنگ‌های بی‌نظیر حتی در زوایای دید باز کیفیت تصویری حقیقتا استثنایی ارائه می‌کند.مشکی مطلق درتلویزیون‌های OLEDموجب ایجاد کنتراستی ۲۰۰ برابر بیشتر از تلویزیون‌های LCDمی‌شود و چنان کیفیتی به رنگ‌ها می‌بخشد که پیش از این سابقه نداشته است.
نه فقط تلویزیون، که ال جی با ماشین لباسشویی دوقلو (Twin wash TM) همراه با مخزن مجزای شست و شوی زیرین (Side kick TM) شست و شوی لباس را هم وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد در آنِ واحد و در دو مخزن جداگانه لباس‌هاشان را بشویند.
سیستم شست و شوی تمجید شده ال جی تمام ماجرا نیست.Styler ال‌جی یک کمد پیشرفته‌ی نگهداری لباس است که لباس‌های چون کت، بلوز، ژاکت را بدون نیاز به دخالت یا صرف وقت، تمیز و تر و تازه نگه می‌دارد. این کمد طراحی شده تا دیگر نیازی آنچنانی به خشکشویی نداشته باشید و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و پول، شما را در خوش‌تیپ‌ترین بودن کمک می‌کند.
ال‌جی برنامه‌ها‌یی جدی برای بهبود و گسترشترکیب محصولاتش در خاورمیانه و آفریقا دارد که در InnoFest پیش رو از آن‌ها پرده‌برداری می‌کند.
علاوه بر بودن در صف مقدم خلاقیت، ال‌جی به دنبال استراتژی پرمیوم در بازار نیز بوده که این فرصت را برای ال‌جی مهیا می‌کند تا خود را به عنوان مبتکر فن‌آوری با خصیصه طراحی، استایل و راحتیِ محصولات الکترونیکی به دیگران بشناساند.
منبع : LG

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا