اخبار

ال جی رابط کاربری جدید UX 5.0 را برای اندروید نوقا منتشر کرد

الجی V20 اولین گوشی هوشمندی است که سیستم عامل اندروید ۷.۰ (نوقا) را به صورت پیش فرض دارد، به تازگی الجی ویدیوئی منتشر کرده که در آن رابط کاربری جدید الجی یعنی UX 5.0 را بر روی گوشی الجی V20 نشان می دهد.

 
الجی در درجه اول UX 5.0 را بیشتر به خاطر سادگی محیط و راحتی کاربران ساخته است، به همین خاطر اعلان های برنامه های اندرویدی را که در قسمت بالای صفحه نمایش گوشی نشان داده می شوند را به صفحه نمایش دوم گوشی منتقل کرده است، صفحه نمایش دوم هنوز در برخی مدل های الجی مانند V10، V20 و X Power مشاهده می شود. البته اعلان هایی مانند SMS و Hangouts بر روی صفحه نمایش اصلی نشان داده می شوند و می توان با استفاده از قابلیت  پاسخ سریع اندروید نوقا به پیام ها پاسخ داد.
 
از صفحه نمایش دوم همچنین برای استفاده از ابزارهای سریع مانند نور فلاش، تنظیم صدا، دفترچه یادداشت و کلید روشن و خاموش کردن وای فای و …. استفاده می شود. ویژگی دیگری که در صفحه نمایش دوم به چشم می آید، قابلیت “In Apps” الجی می باشد که به کمک آن می توان نرم افزارهای موجود در گوشی را جستجو کرد.
 
رابط کاربری UX 5.0 با توجه با قابلیت های بالای صدای V20 امکانات زیادی دارد. از جمله این قابلیت ها شامل امکان کنترل صدا با اکولایزر هنگام ضبط کردن، امکان زوم کردن صدا هنگام فیلمبرداری و همچنین کمک گرفتن از ابزارهای HI FI صدا برای افزایش قدرت صدا هنگام ضبط کردن می باشد. با وجود رابط کاربری UX 5.0، الجی V20 برای ضبط آهنگ و یا صدای خوانندگان هنگام کنسرت دارند، مناسب است و از کیفیت بالایی برخوردار است.
 
سایر قابلیت های UX 5.0 شامل: پوسته بی نقص و کامل الجی در اندروید نوقا، کاهش درجه روشنایی صفحه نمایش برای مراقبت از چشم، برنامه LG Health که برای تناسب اندام استفاده می شود، قابلیت Multi Window با ویژگی تغییر اندازه و برنامه “Smart Doctor” که به کمک آن می توان میزان سلامتی گوشی را سنجید و مشکلات آن را حل کرد.
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا