اخبار

ال جی سریعترین پد شارژ بیسیم را معرفی کرد

شرکت ال جی روز گذشته از سریعترین پد شارژ بیسیم رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات موجود، این پد شارژ بیسیم جدید می‌تواند باتری گوشی هوشمند را در مدت زمانی برابر با یک شارژ کابلی معمول شارژ نماید. این محصول با نام Quick Wireless Charging Pad شناخته می‌شود. 
شاید شرکت ال جی در زمینه تولید گوشی های هوشمند به پای همتای کره ای خود یعنی کمپانی سامسونگ نرسد اما در حیطه فناوری شارژ بیسیم همیشه یک قدم از آن جلوتر بوده است. حالا ال جی سریعترین پد شارژ بیسیم را معرفی کرده است. با استفاده از این محصول جدید می‌توانید گوشی هوشمند خود را با سرعتی باور نکردنی و بدون دخالت هیچ گونه کابلی شارژ نمایید.
 
qwe
 
شاید جالب باشد بدانید که گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج که در مورد شارژ سریع و بیسیم آنها تبلیغات بسیار زیادی طی رویداد رسمی معرفی آنها شده بود، در حالتی کابلی یک ساعت و نیم و در حالت بیسیم دو ساعت به منظور شارژ کامل باتری آنها زمان صرف خواهد شد. در حقیقت سرعت شارژ بیسیم آنها که برابر با دو ساعت بود، تا به این تاریخ رکورد سریعترین فناوری شارژ بیسیم را به خود اختصاص داده بود.
اما حالا ال جی دوباره پا به میدان گذاشته و از سریعترین پد شارژ بیسیم رونمایی کرده است. قدرت این پد شارژ بیسیم برابر با ۱۵ وات بوده و برای مقایسه صحیح، شاید بهتر باشد بدانید که شارژرهای کابلی امروزی خروجی ۵ واتی دارند. بر اساس ادعای ال جی، این پد شارژ می‌تواند باتری گوشی را تا تنها طی مدت زمان ۳۰ دقیقه به میزان ۵۰ درصد شارژ کند. این میزان با شارژرهایی کابلی که دارای میزان جریان دو آمپر یا بیشتر هستند برابری خواهد کرد.
علاوه بر آن جالب است بدانید که این شارژر دارای قفل خودکار جریان برق بوده و هنگامی که تشخیص دهد در اثر شارژ گوشی، دستگاه در حال داغ شدن است، به صورت فوری و خودکار عملیات شارژ گوشی را قطع خواهد کرد.
در هر صورت مشکلات مربوط به باتری گوشی گلکسی نوت ۷ و آتش سوزی آن باعث شده است که حالا شرکت ها به این فکر بیفتند که در زمینه تجهیزات شارژ محصول بیشتر محتاط باشند. البته به دلیل وجود چنین قدرت خروجی بالایی در این پد شارژ بیسیم، قرار گیری قفل خودکار جریان الکتریکی بسیار ضروری به نظر می‌رسید. این پد شارژ بیسیم تقریبا با تمامی گوشی های هوشمندی که از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده خواهد بود. این محصول قرار است تا یک یا دو هفته دیگر به مناطق امریکای شمالی، اروپا و استرالیا عرضه شده و تحت دسترسی کاربران قرار گیرد. هنوز قیمت دقیق این شارژر بیسیم مشخص نیست.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا